اخبار داغ

با انعقاد تفاهمنامه‌ای صورت گرفت؛

بهره‌مندی اصحاب رسانه لرستان از آموزش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای

بهره‌مندی اصحاب رسانه لرستان از آموزش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای
در راستای برگزاری دوره های آموزشی ویژه خبرنگاران، تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل فنی حرفه ای لرستان و خانه مطبوعات استان منعقد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، محمدرضا آذرخش؛ مدیر کل فنی حرفه ای استان لرستان امروز در دیدار با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان لرستان با اشاره به اینکه بنده از جنس خبرنگاران و خاستگاه هم از قلم روزنامه نگاران و خبرنگاران است، گفت: خبرنگاران می توانند از امکانات و تجهیزات سازمان فنی حرفه‌ای برای آموزش استفاده کنند و ما در این راه از تمام امکانات برای آموزش در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به بحث آموزش در همه حوزه ها بیان کرد: آموزش، پاشنه آشیل و نقطه ضعف در کشور ماست و در همه سطوح از جمله آموزش‌های مدیریتی، تخصصی، مطبوعاتی و هر صنفی دیگر از ضعف آموزش برخوردار هستند و مقاومت ما در مقابل آموزش و در مقابل تغییرات آن باعث شده که به جایگاه اصلی خود در کشور دست نیابیم.

مدیرکل فنی و حرفه لرستان اظهار داشت: در کشورهای توسعه یافته، اتکا اصلی آنها به مقوله آموزش است که انشاالله بتوانیم به جایگاهی برسیم که آموزش را جدا ناپذیر از زندگی خود بدانیم و همکاری ما با خانه مطبوعات به صورت تخصصی در مرکز آی تی صورت خواهد گرفت.

,
,
,

وی تصریح کرد: در بحث استاندارد های آموزش فنی حرفه ای در سطح کشور شاید بیشتر استانداردهای آموزش کشور را چند تا استان می نویسند و ما باید در قبال این تفاهم نامه ها ورود پیدا کنیم و بتوانیم رشته‌های جدیدی را ایجاد و استاندارد بسازیم و در مقابل دوره های ترکیبی با رشته‌های خبرنگاران بتوانیم رشته هایی را ترکیب و ایجاد کنیم و استانداردهایی را بسازیم و بتوانیم در کشور جایگاهی را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه