اخبار داغ

محسن رضایی:

دولت مسیر هسته‌ای را گم کرده است

دولت مسیر هسته‌ای را گم کرده است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اگر دولت گام‌های یکم تا پنجم هسته‌ای را کاملا بر می‌داشت امروز آژانس ادعای جدیدی نمی‌کرد. دولت مسیر هسته‌ای را گم کرده است!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در توئیتر از دولت انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: دولت مسیر هسته‌ای را گم کرده است!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن کامل به شرح ذیل است: 

,

اگر دولت گام‌های یکم تا پنجم هسته‌ای را کاملا بر می‌داشت امروز آژانس ادعای جدیدی نمی‌کرد. دولت مسیر هسته‌ای را گم کرده است!

,

به گزارش فارس، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی ماه پیش ضمن اذعان به اینکه در حال انجام بازرسی‌های بی‌سابقه از تأسیسات هسته‌ای اعلام‌شده ایران است گفت خواستار بازرسی از اماکنی است که ممکن است در آنها در اوایل سال ۲۰۰۰ پژوهش‌هایی در مقیاس کوچک بر روی مواد هسته‌ای انجام شده باشند. 

,

ادعایی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مطرح کرده نخستین بار توسط رژیم صهیونیستی مطرح شده است. 

,

همچنین نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در واکنش به قطعنامه سه کشور اروپایی با اشاره به همکاری‌های گسترده و شفاف ایران با آژانس گفت: این بدان معنا نیست که هر درخواست را آن هم بر مبنای ادعاهای واهی دشمنانمان اجابت ‌کنیم و به این سازمان و کشورهای عضو توصیه می‌کنیم از ایجاد یک بحران غیرضروری پرهیز کنند. 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه