اخبار داغ

گزارش؛

استمرار پرواز به شرط وجود مسافر

استمرار پرواز به شرط وجود مسافر
تعطیلی فرودگاه یاسوج بعد از سقوط هواپیمای شرکت آسمان در کوه دنا وپرواز هایی که به ندرت انجام می شود خبر از یکه تازی این فرودگاه در حاشیه های جدید دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس تغییر درساعت و روزهای  پرواز شرکت ماهان  باعث سردرگمی مردم در استفاده از پرواز های فرودگاه یاسوج شد تا این فرودگاه همچنان با حاشیه هاش در صدر اخبار رسانه ها باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,

در گذشته شرکت هواپیمایی ماهان  در روزهای دوشنبه و جمعه از تهران به یاسوج و بالعکس پرواز داشت اما اکنون این روزها به شنبه و چهارشنبه تغییر پیدا کرده‌ است تا مدیر فرودگاه یاسوج استمرار پرواز های این شرکت را به شرط وجود مسافر در مرکز استان عنوان کند.

,

فرودگاه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پایانی سال 1396 توانست با سقوط هواپیمای آسمان در جهان سوژه رسانه ها شود تا همچنان بعد از 28 ماه این فرودگاه حاشیه هایش تمامی نداشته باشد.

,

بعد از گذشت 2 سال و اندی از آن سانحه  کمیسیون اصل 90 در تحقیقی گسترده از ناگفته های آن سقوط رونمایی عجیبی کرد تا سهم 15 درصد فرودگاه یاسوج در آن گزارش خودنمایی کند .

,

تعطیلی فرودگاه یاسوج بعد از سقوط هواپیمای شرکت آسمان باعث شد تا مسئولان استانی و مدیران این فرودگاه برای کم کردن حجمه افکار عمومی بدنبال راه اندازی خطوط هوایی جدید ، دعوت شرکت های هواپیمایی برای خدمات رسانی  و توسعه فرودگاهی باشند ،اما متاسفانه یک بام و 2 هوای این فرودگاه و عدم پاسخگویی شفاف مدیران در خصوص گزارش منتشر شده کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی  و تعطیلی چندین ماهه فرودگاه در پرواز هایی که به ندرت  انجام می شود ما را یاد بازی مار و پله می اندازد تا این فرودگاه از حاشیه ها دور نشود.

,

بعد از سقوط هواپیمایی شرکت آسمان ، تعطیلی فرودگاه ،خداحافظی شرکت هواپیمایی آتا در پروازهای استان ، گزارش کمیسیون اصل 90، لغو و بازگشت پروازهای استان ، شرکت ماهان با تغییر ساعات و قیمت بلیط به حاشیه های جدید فرودگاه اضافه شد تا  همچنان فرودگاه مرکز استان در سکوت خبری قرار داشته باشد.

,

اگر چه وجود فرودگاه یک ضرورت اجتناب  ناپذیر در استان است و مسئولان آن در استان اذعان دارند میلیارد ها تومان در این فرودگاه هزینه شده است اما وجود پرواز های نیمه تعطیل ، تغییر های پی در پی ساعت پرواز ، نوسان قیمتی بلیط  و عدم استقبال مسافر به دلایل عنوان شده بدون شک هزینه بر بوده و مسئولان استانی  می توانند بدنبال راهکار های جدید باشند.

,

به نظر می رسد وضعیت فرودگاه یاسوج و یکه تازی د حاشیه های موجود در آن دستخوش عملکرد ها بوده و این فرودگاه در بازی مار و پله طعمه سوء مدیریت شده و نمی تواند به سرانجام خوبی دست یابد و مسئولان استانی در خصوص وضعیت آن باید چاره اندیشی کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه