اخبار داغ

حماس:

تیر رژیم اشغالگر برای تغییر هویت قدس به سنگ می‌خورد

تیر رژیم اشغالگر برای تغییر هویت قدس به سنگ می‌خورد
جنبش حماس در واکنش به تخریب مراکز متعلق به فلسطینی‌ها در شرق قدس تاکید کرد، تلاش‌های تل‌آویو برای تغییر هویت قدس به جایی نخواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در ادامه تجاوزهای خود چندین مرکز متعلق به فلسطینی‌ها را در «ابودیس» در شرق قدس تخریب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، «حازم قاسم» سخنگوی حماس در واکنش به این موضوع گفت، ادامه تخریب مراکز متعلق به فلسطینی‌ها در قدس نشان‌دهنده اصرار بر نقض قوانین بین‌الملل و تعرض به ملت فلسطین است؛ قوانینی که این اقدامات را جنایت جنگی می‌داند.

, العهد,

قاسم تأکید کرد: اهداف رژیم اشغالگر از جنگ وحشیانه‌ای که علیه هویت شهر قدس به راه انداخته در برخورد با صخره ایستادگی، اراده ملت ما و آمادگی آن برای فداکاری پیوسته در راه قدس و هویت فلسطینی-عربی آن در هم خواهد شکست.

,

وی افزود، انرژی رژیم صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس و هتک حرمت مسجدالاقصی همزمان با تلاش برخی طرف‌ها در منطقه برای عادی‌سازی روابط با اشغالگر افزایش پیدا می‌کند.

,

قدس امروز شاهد اتفاقات دیگری هم بود.  نظامیان رژیم صهیونیستی «ایمان الاعور» مادر یکی از اسرای دربند این رژیم را به همراه پسرش «جبریل» بازداشت کردند.

,

قرار بود مادر این اسیر فلسطینی امروز به زندان «النقب» برود تا فرزند خود را که حدود چهار ماه است از دیدن وی محروم شده، ملاقات کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه