اخبار داغ

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت درگذشت پیر جبهه ها

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت درگذشت پیر جبهه ها
فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت پدر شهیدان "حمزه و جعفر چناری" را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت پدر شهیدان "حمزه و جعفر چناری" را تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

متن پیام سردار سلامی به شرح زیر است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

رِجَالٌ لَّا تُلْهِیهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَیْعٌ عَن ذِکْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِیتَاء الزَّکَاةِ یَخَافُونَ یَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِیهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ

,

دیار استان ایلام سرشار از خاطرات پایمردی و جانفشانی مردان و زنانی است که در راه دفاع از انقلاب و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمام هستی خویش گذشتند و در این راه با وجود اهدای بزرگترین داشته های خود که همانا فرزندان صالح و با ایمان می باشند جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تا واپسین لحظات عمر خود بر این راه با صلابت ایستادند.
مرحوم «حاج محسن چناری» پدر شهیدان معظم «حمزه و جعفر چناری» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این عزیز سفرکرده به ملکوت اعلی و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

,
,

خاطره حضور مرحوم چناری و دو فرزند شهیدش در عملیات والفجر ۳ و انس و مداومت این پیر جبهه ها با قرآن و ارادت به اهل بیت (ع) در تاریخ رشادت های مردم ایلام همچون نگینی می درخشد.

,

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو سردار شهید والامقام حمزه و جعفر چناری، درگذشت این اسوه ی گذشت ، ایثار و فداکاری را به عموم مردم استان ایلام، خانواده معظم شهدا، ایثارگران رزمندگان ، بیت مکرم و فرزندان آنمرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم.

,

سرلشگر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه