اخبار داغ

کشاورزی مازندران همچنان مهجور در مجلس یازدهم

کشاورزی مازندران همچنان مهجور در مجلس یازدهم
مازندران، استانی ممتاز در تولید استراتژیک‌ترین محصولات مورد نیاز روزانه ملت ایران است که در برخی از محصولات، جایگاه اول کشور را داراست، بدین جهت، در خانه ملت نمایندگان این استان در کمیسیون کشاورزی حتماً و قطعاً باید حضور داشته باشند که فهرست اعلام شده، فاقد چنین انتظاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، با اعلام فهرست عضویت نمایندگان مجلس در کمیسیون‌ها، نام هیچ نماینده مازندرانی در کمیسیون کشاورزی دیده نمی‌شود و این در شرائطی است که در برخی از کمیسون‌ها، دو نماینده مازندرانی عضویت دارند.

روز یکشنبه 25 خرداد لیست نهایی اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت تا اگر براساس تبصره یک ماده ۳۷ آیین‌نامه داخلی مجلس، در صورتی‌که هر یک از نمایندگان به کمیسیون انتخاب شده اعتراض داشته باشند، می‌توانند ظرف مدت بیست و چهار ساعت اعتراض خود را مکتوب به هیأت رئیسه مجلس تقدیم کنند تا هیأت مشترک با استماع نظرات معترضان و بررسی اعتراض‌های واصله نسبت به تعیین نهائی اعضای کمیسیون‌های تخصصی تا چهل و هشت ساعت پس از انقضای مهلت اعتراض، اقدام کند.

نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون‌های آموزش، امنیت ملی و سیاست خارجی، انرژی، اجتماعی، برنامه و بودجه، عمران و بهداشت و درمان عضویت یافتند و حتی در برخی کمیسیون‌های پرجاذبه دو نماینده ثبت‌نام کرده‌اند بدون آنکه توجهی به زمینه‌های اصلی تولید و اشتغال و امتیاز برتر مازندران، یعنی کشاورزی شود و در فهرست اعلام‌شده، نامی از کمیسیون کشاورزی و عضویت نماینده مازندرانی در این کمیسیون به چشم نمی‌خورد.

این توقع بجا و بحقی از مردم شریف این استان به‌خصوص کشاورزان، دامداران و صیادان نجیب مازندرانی است که یک یا چند نماینده ساعی و دلسوز خود را در این کمیسیون فعال ببینند تا از ابتلائات و مسائل این حوزه راهبردی و حیاتیدر خانه ملت و در فرآیند تصمیم‌گیری دفاع شود.

امید آنکه این انتظار شایسته و ضروری مورد توجه نمایندگان و دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران قرار گیرد و نگرانی بزرگ مردم مازندران مرتفع شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه