اخبار داغ

استاندار اردبیل:

عمل به شعار جهش تولید در اردبیل؛ 25 درصد نیاز لاستیک کشور در این استان تولید می شود

عمل به شعار جهش تولید در اردبیل؛ 25 درصد نیاز لاستیک کشور در این استان تولید می شود
استاندار اردبیل گفت: ۲۵ درصد از نیاز لاستیک داخل کشور توسط واحد لاستیک سازی آرتاویل تایر تولید می شود که این موضوع مصداق بارز جهش تولید در استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو عصر امروز در در جریان بازدید از کارخانه آرتاویل تایر اظهار داشت: در استان اردبیل علاوه بر لاستیک سایر قطعات خودرو نیز تولید می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ قطعه خودروسازی در استان اردبیل تولید می شود، افزود: یکی از این قطعات، لاستیک سازی است که از یک کارخانه به یک شهرک صنعتی تولید لاستیک تبدیل شده است.

,

استاندار اردبیل گفت: علاوه بر سطح لاستیک نخی که  ۲۵ هزار تن ظرفیت آن بود، تولید لاستیک ماشین آلات سنگین هم اضافه شده و در سفر سال گذشته رئیس جمهوری افتتاح شده است.

,

بهنامجو با بیان اینکه امسال این مجموعه در ۲ فاز بزرگ لاستیک سازی فعال می باشد، خاطر نشان کرد: این واحد برنامه ریزی کرده  از اواخر سال گذشته تولید خود را  از چهار هزار حلقه در روز به ۱۲ هزار در روز برساند.

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تولید این واحد روزانه ۸ الی ۱۰ هزار حلقه در روز می باشد و تا چند ماه آینده هم به ۱۲ هزار حلقه می رسد، تصریح کرد: اگر کارخانجات تولید لاستیک کشور بتوانند افزایش ظرفیت بدهند، نیازی به واردات لاستیک نخواهیم داشت.

,

 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه