اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب خبر داد؛

کشف و امحای ۷ تن انواع موادغذایی غیرقابل مصرف

کشف و امحای ۷ تن انواع موادغذایی غیرقابل مصرف
سهراب حیدری از امحای نزدیک به هفت تن مواد غذایی و دارویی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زرین خبر، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح تشدید نظارت بر توزیع مواد غذایی و بهداشتی در میاندوآب نزدیک به هفت تن انواع مواد غذایی و دارویی در این شهرستان کشف و امحا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

سهراب حیدری گفت: این اقلام شامل انواع مواد غذایی و  دارویی غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته مانند انواع لبنیات، نوشیدنی ها، چیپس پفک و سایر تنقلات و مواد پروتئینی بودند که در راستای صیانت از سلامتی آحاد مردم و مصرف کنندگان و به همت واحدهای بهداشت محیط و حرفه ای و همچنین واحد نظارت دارویی و مواد مخدر در سطح منطقه کشف و امحا شد.

,

وی افزود: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته بیش از هفت تن انواع مواد غذایی فاسد در شهرستان میاندوآب  کشف و امحاء شده و افراد متخلف در این مورد نیز به مراجع قانونی معرفی شده اند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به اجرای بازرسی های روزانه از مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی و خوراکی و… در سطح شهرستان، تصریح کرد: از عموم مردم خواهشندیم مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر خریداری کرده و در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و نیز پروانه ساخت، مواد تشکیل دهنده، تاریخ تولید و انقضا و آدرس محل تولید توجه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه