اخبار داغ

۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در پلدخترثبت شد/ بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی عامل افزایش مبتلایان

۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در پلدخترثبت شد/ بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی عامل افزایش مبتلایان
فرماندار پلدختر گفت: عادی انگاری مردم در شرایط کرونایی و بی توجهی آنان به رعایت پروتکل های بهداشتی در پلدختر با افزایش مبتلایان به این ویروس نگران کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سفیرافلاک، حسن رضائیان امروز در گفت وگو با رسانه ها اظهار داشت: با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش  ۶ مورد جدید ابتلا به کرونا از نمونه های ارسالی، در شهرستان پلدختر ازسوی دانشگاه علوم پزشکی لرستان آمار مبتلایان به این ویروس به ۱۶۱ نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: اعلام نتیجه ۲ نمونه مثبت از این تعداد مربوط به روز گذشته و چهار نمونه دیگر مربوط به گزارش های امروز دانشگاه علوم پزشکی است.

,

فرماندار پلدختر تصریح کرد: عادی انگاری مردم در شرایط کرونایی و بی توجهی آنان به رعایت پروتکل های بهداشتی در پلدختر با افزایش مبتلایان به این ویروس نگران کننده است.

,

رضائیان گفت: مردم در موج اول شیوع ویروس کرونا با اعلام محدودیت هایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح نسبی توانستند در رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری کنند اما مردم نباید با برداشتن محدودیت ها نسبت به رعایت این موازین بی توجه شوند زیرا این بی توجهی موجب بحران و به خطر افتادن سلامت افراد جامعه می شود.

,

وی اضافه کرد: این روزها به دلیل عادی انگاری شرایط کرونایی در خیابان ها مشاهده می شود تنها عده  محدودی از مردم از ماسک استفاده می کنند که در چنین شرایطی با توجه به منحوس بودن ویروس کرونا جان سایر افراد در خطر است.

,

فرماندار پلدختر یادآورشد: با توجه به این که تنها راه مقابله در برابر شیوع بیماری کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است، مردم به طور حتم باید به دور از هرگونه سهل انگاری این موارد را رعایت و به قطع زنجیره انتقال این ویروس در شهرستان کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه