اخبار داغ

رئیس تعزیرات حکومتی تویسرکان:

دفاتر خدمات اینترنتی متخلف تویسرکان، نقره داغ شدند

دفاتر خدمات اینترنتی متخلف تویسرکان، نقره داغ شدند
مهدی افشاری با بیان اینکه تخلف آشکار برخی دفاتر خدمات اینترنتی در این شهرستان با اخذ هزینه ای چندین برابر نرخ مصوب شده بود، گفت: در حدود ۶ تا هفت دفتر خدمات اینترنتی متخلف که از متقاضیان ثبت نام خودرو چندین برابر نرخ مصوب، هزینه دریافت کرده بودند جریمه و نقره داغ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ اوایل خرداد ماه جاری ثبت نام از متقاضیان خودرو آغاز شد و بسیاری از مردم ایران از جمله تویسرکانی ها از این موقعیت استفاده و برای ثبت نام اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

برخی ها که با اینترنت و ثبت نام های این چنینی آشنایی داشتند بدون آن که هزینه ای پرداخت کنند، فرم مربوط در سامانه را تکمیل و ارسال کردند.

,

بسیاری نیز با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا دفاتر خدمات اینترنتی فرم تقاضای ثبت نام خودروی خود را با کمک این دفاتر پر و ارسال کردند.

,

تخلف آشکار برخی دفاتر خدمات اینترنتی در تویسرکان با اخذ هزینه ای چندین برابر نرخ مصوب شده!

, تخلف آشکار برخی دفاتر خدمات اینترنتی در تویسرکان با اخذ هزینه ای چندین برابر نرخ مصوب شده!, تخلف آشکار برخی دفاتر خدمات اینترنتی در تویسرکان با اخذ هزینه ای چندین برابر نرخ مصوب شده!,

اما آنچه که سبب گلایه مندی متقاضیان تویسرکانی از تعدادی از دفاتر پیشخوان و یا دفاتر خدمات اینترنتی شد، این بود که در ظاهر امر، نرخ مصوب شده ای برای هزینه ثبت نام اعلام نشده بود و هر دفتر خدماتی نرخی را بدون هماهنگی با اداره صمت یا اتحادیه برای خدمت ارائه شده به مردم، اعلام و از همشهریان هزینه را دریافت می کرد. نرخ دریافت این هزینه ها به ازای ثبت نام هر نفر بین ۴۰ تا ۲۵۰ هزار تومان بود!

,

بنابراین برخی از این دفاتر در تویسرکان حداقل چندین برابر نرخ مصوب اعلام شده که ۱۵ هزار تومان بود از مردم پول گرفتند.

,

اما ماجرا به اینجا ختم نشد تا جایی که با اعتراضات و گلایه مندی مردم و به ویژه گزارش های خود متقاضیان به بازرسان صنعت و معدن و تعزیرات تویسرکان، پرونده این تخلفات آشکار به تعزیرات ارجاع شد و این روزها شاهد جریمه شدن دفاتر خدمات اینترنتی متخلف هستیم.

,

 دفاتر خدمات اینترنتی متخلف نقره داغ شدند

,  دفاتر خدمات اینترنتی متخلف نقره داغ شدند,  دفاتر خدمات اینترنتی متخلف نقره داغ شدند,

در این باره «مهدی افشاری» رئیس تعزیرات حکومتی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: در حدود ۶ تا هفت دفتر خدمات اینترنتی متخلف که از متقاضیان ثبت نام خودرو چندین برابر نرخ مصوب، هزینه دریافت کرده بودند جریمه و نقره داغ شدند.

,

وی اظهار کرد: به طور معمول برای هر خدمتی که این دفاتر به مردم ارائه می دهند، توسط مسئول اتحادیه مربوطه، قیمت آن خدمت دهی به کمیسیون نظارت بر اصناف پیشنهاد داده می شود که در این کمیسیون هم تعزیرات عضو است و هم اداره صمت، در نهایت اعضای کمیسیون با در نظر گرفتن تمامی جوانب، نرخ متعارف هر نوع خدمت دهی را مصوب و توسط اتحادیه به زیرمجموعه های خود ابلاغ می کند.

,

نرخ مصوب ثبت نام از متقاضیان خودرو ۱۵ هزار تومان بود و نه بیشتر

, نرخ مصوب ثبت نام از متقاضیان خودرو ۱۵ هزار تومان بود و نه بیشتر, نرخ مصوب ثبت نام از متقاضیان خودرو ۱۵ هزار تومان بود و نه بیشتر,

رئیس تعزیرات حکومتی تویسرکان افزود: درباره نرخ ثبت نام اینترنتی خودرو نیز مبلغ متعارف ۱۵ هزار تومان اعلام و ابلاغ شد، اما متأسفانه ۶ دفتر خدمات اینترنتی در این شهرستان هزنیه هایی بالاتر از نرخ مصوب شده از مردم دریافت کردند.

,

افشاری تصریح کرد: بدین ترتیب با گزارش های مردمی و به دنبال آن پیگیری بازرسان و ناظران امر، پرونده علیه این دفاتر متخلف تشکیل و همگی آنان جریمه شدند.

,

وی عنوان کرد: مردم در این زمینه ها باید آگاه باشند چرا که متأسفانه هر زمانی که چنین برنامه های ثبت نامی از سوی دولت و یا ارگان های دیگر اعلام می شود، برخی سودجویان با سوء استفاده مبالغی چندین برابر از مردم دریافت می کنند.

,

رئیس تعزیرات حکومتی تویسرکان تأکید کرد: از مردم می خواهیم تا ما را برای موفقیت در برخورد با تخلفات صنفی در هر سطحی یاری رسانند و تخلفات مشاهده شده را با سامانه ۱۲۴ به متولیان امر برای نظارت و پیگیری اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه