اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اختصاص مبلغ 554 میلیارد برای احیای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا

اختصاص مبلغ 554 میلیارد برای احیای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا
سید حفیظ الله فاضلی گفت: 554 میلیارد تومان سهم چهارمحال و بختیاری در حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تخصیص داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین‌نیوز؛ سید حفیظ الله فاضلی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد:  بیش از 25 هزار واحد اقتصادی فعال دارای لیست بیمه کارفرمایی و خویش فرمایی هستند.

وی با اشاره به لزوم ثبت نام در سامانه کارا، افزود: واحد هایی که جزء رسته های اعلام شده بوده و  لیست پرداختی حق بیمه ( کارفرمایی و خویش فرمایی ) دارند، ولی پیامک دریافت نکرده اند می توانندتا پایان خردادماه سال جاری به سامانه کارا مراجعه و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

فاضلی از پرداخت تسهیلات  بانرخ 12درصد وبازپرداخت 24 ماهه بر اساس اولویت به 14 رسته فعالیت کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اطلاعات افراد، اصناف و واحدهای متقاضی بر اساس رسته های منتخب پس از تایید دستگاه اجرایی به  بانک عامل که در سامانه انتخاب شده است ارسال وتسهیلات توسط بانک پرداخت می‌شود.

وی در پایان بانک های ملی ، سپه ،صادرات ، تجارت ، ملت ، رفاه کارگران ، بانک شهر ، کوثر  ،موسسه ملل و انصار را به عنوان 10 بانک عامل تسهیلات کرونا عنوان کرد.

اینتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه