اخبار داغ

هشدار فرمانده انتظامی اصفهان به محتکران؛

اجازه ایجاد اخلال در روند بازار را نمی‌دهیم

اجازه ایجاد اخلال در روند بازار را نمی‌دهیم
میرحیدری گفت: نیروی انتظامی با قوت، کمک و همراهی مردم در حوزه احتکار و قاچاق مصمم هستیم قاطعانه برخورد کنیم و اجازه سو استفاده و ایجاد اخلال در روند بازار خودرو، خوارک و پوشاک را نمی دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا میرحیدری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص برخورد با احتکارکنندگان اظهار کرد: کشور در سال های اخیر با اختلال هایی در مسیر حزوه اقتصاد مواجهه بوده است که بخشی از آن از تحریم های ظالمانه نشات گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: این تحریم ها باعث شده افرادی سودجو بدون توجه به حقوق عامه مردم در مسیر دشمن قرار بگیردند و با احتکار و گران فروشی مسیر و خواسته های دشمن علیه ملت و جامعه خود را به کار بگیرند.

,

وی افزود: یکی از رسالت های پلیس برخورد با قاچاق و احتکار است که امسال در استان اصفهان در زمینه کشف قاچاق و احتکار توفقیات خوبی داشتیم.

,

سردار میرحیدری تأکید کرد: نیروی انتظامی با قوت، کمک و همراهی مردم در حوزه مبارزه با احتکار و قاچاق مصمم است و اجازه سو استفاده و ایجاد اخلال در روند بازار خودرو، خوارک و دیگر اقلام را نمی دهد.

,

وی اضافه کرد: از مردم درخواست داریم، انبارهایی که خودرو و سایر اقلام و مایحتاج جامعه را احتکار می کنند به پلیس خبر دهند.

,

فرمانده نیروی انتظامی اصفهان بیان کرد: مردم عزیز بدانند که فرزندان آن ها در نیروی انتظامی به این زمینه ورود جدی می کند و مجرمان و سو استفادگران را برای اشد مجازات به قوه قضائیه تحویل داده می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه