اخبار داغ

استاندار مرکزی مطرح کرد؛

اعمال شدید محدودیت‌ها با ایجاد شروع پیک دوم کرونا

اعمال شدید محدودیت‌ها با ایجاد شروع پیک دوم کرونا
استاندار مرکزی از اعمال شدید محدودیت ها در استان با ایجاد شروع پیک دوم در کرونا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در آیین رونمایی از کیت تشخیص ویروس کرونا و آنفلوآنزا در کلینیک تخصصی امام رضا (ع) اراک، گفت: در طی ۱۲۰ روز گذشته کادر پزشکی و درمانی استان مرکزی زحمات و تلاش های بسیار ارزنده ای داشتند که قابل تقدیر است و امروز یکی از نتایج این زحمات شبانه روزی را مشاهده می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: رونمایی از کیت تشخیص سه بیماری توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک حاصل به بار نشستن زحمات و تلاش های کادر پژوهشی و درمانی است که برای استان افتخار بزرگی را آفرید.

,

 استاندار مرکزی با بیان اینکه برای اولین بار در کشور رونمایی از این کیت انجام می شود،گفت: امیدواریم در تولید انبوه آن شاهد یک سرعت و صرفه جویی در قیمت باشیم که باید توسط شرکت های دانش بنیان انجام شود.

,

وی با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی استان بیان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد شکننده شدن شرایط بیماری کرونا در استان هستیم و امروز هشدار می دهیم که اگر مردم،اصناف و همه اقشار جامعه مسائل بهداشتی و پروتکل ها را رعایت نکنند قطعا با شرایط بحرانی مواجه خواهیم شد.

,

آقازاده افزود: در برخی از استان های همجوار امروز شاهد یک پیک جدید و شدید هستیم که به دلیل تردد زیاد در استان پیش بینی می کنیم یک پیک جدید را در استان شاهد باشیم که اگر مردم دستورالعمل ها را رعایت نکنند قطعا یک تهدید جدی خواهیم داشت.

,

وی با بیان اینکه امروز هشدار می دهیم که اگر شرایط در استان بحرانی شود از تمام اهرم ها و ظرفیت های موجود برای اعمال محدودیت های سنگین استفاده خواهیم کرد، گفت: در صورت ایجاد شرایط بحرانی تصمیمات و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را کنار می گذاریم و از همه ابزارها برای اعمال محدودیت استفاده خواهیم کرد.

,

 استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد با رعایت نکردن برخی از افراد برای مردم استان شرایط خطرناک ایجاد شود،گفت:  قطعا اعمال محدودیت های ما بر بسیاری از مردم و مشاغل آسیب جدی وارد خواهد کرد و هم استانی های عزیز توجه داشته باشند که به جهت حفظ ثبات و آرامش بیماری در استان همچنان بر رعایت دستورالعمل ها پایبند باشند و پروتکل ها را با دقت در مراسمات عمومی رعایت کنند.

,

وی تصریح کرد: متاسفانه در طی این چند روز در استان مرکزی رکورد زدیم و تعداد بستری ها به مرز ۷۰ نفر رسید و این بسیار نگران کننده است و اگر ادامه پیدا کند قطعا ضرر آن به چشم عموم مردم خواهد رفت.

,

آقازاده در پایان خاطر نشان کرد: در آینده قطعا نیاز به این کیت تشخیصی در کشور بسیار احساس میشد و امروز شرکت های دانش بنیان باید برای تولید انبوه آن با رعایت صرفه جویی در زمان و هزینه تلاش کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه