اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تبیین سبک زندگی مهدوی نباید مغفول بماند

تبیین سبک زندگی مهدوی نباید مغفول بماند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: گسترش و تبیین فرهنگ و سبک زندگی جامعه مهدوی امری است که باید بیشتر به آن توجه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جمع خادمین مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: افتتاح دفتر نمایندگی مسجد جمکران در تبریز می‌تواند برکات معنوی فراوانی برای این شهر داشته باشد.

وی با اشاره به این‌که مردم تبریز افرادی ولایتمدار هستند، ابراز داشت: ولایتمداری اهالی تبریز حکایت از پیوند قلبی عمیق آنان با ائمه (ع) دارد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این که ارادت و محبت قلبی نسبت به ائمه (ع) در همه شهرهای کشور وجود دارد، افزود: کمتر زائری دیده می‌شود که پس از زیارت حضرت معصومه (س) در قم به زیارت مسجد مقدس جمکران نرود.
امام‌جمعه تبریز، حجت‌الاسلام‌ نوبری که عهده‌دار مدیریت دفتر مسجد مقدس جمکران در استان شده است را چهره‌ای نام‌آشنا برای عامه مردم و مسئولین توصیف کرده و اظهار داشت: وی فردی ولایی با روحیه‌ای جهادی است که حضور ایشان گره‌گشای بسیاری از امور خواهد بود.

وی با ابراز امیدواری از فعالیت ثمربخش دفتر مسجد مقدس جمکران در استان، گفت: گسترش و تبیین فرهنگ و سبک زندگی جامعه مهدوی امری است که باید بیشتر به آن توجه کرد.

حجت‌الاسلام‌ نوبری، مدیریت دفتر مسجد مقدس جمکران در استان نیز در این دیدار گفت: امیدوارم با فعالیت‌های خادمین و تعاملاتمان با مسئولین استانی مروج فرهنگ امام زمانی در جامعه باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه