اخبار داغ

در مسیر سبز انسانیت؛

ووشوکاران سیستان و بلوچستان در میدان همدلی پیشتاز شدند

ووشوکاران سیستان و بلوچستان در میدان همدلی پیشتاز شدند
ووشوکاران سیستان و بلوچستان با اهدای خونشان در چهارمین مرحله کمک های مومنانه و در میدان همدلی پیشتاز شدند‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، بدون تردید همدلی و مواسات لازمه هر جامعه انسانی است که با توجه به شرایط پیش آمده در پی شیوع کرونا، مردم ایران اسلامی با لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب، با محوریت سپاه در این راستا وارد میدان عمل شدند و در رزمایش کمک مومنانه به منظور کمک به هم نوعان خود گام برداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
اما این روزها و همزمان با اجرای چهارمین مرحله کمک های مومنانه، جلوه ای دیگر از این مواسات با اهدای خون به نمایش گذاشته شد که جامعه ورزشی سیستان و بلوچستان نیز همچون دیگر مراحل پیشتاز این میدان بودند  و همدلی و همبستگی آن ها پر رنگ تر از گذشته نمود پیدا کرد.

عباس شیبک، رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان در این باره به خبرنگار ما گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اهدای خون که باعث نجات جان انسان‌ها می شود، امری نیک، شایسته و خداپسند بوده که سزاوار است مؤمنان در انجام این امر کوشا باشند و  در صورت امکان از این کار دریغ نورزند.

وی ادامه داد: با توجه به این مهم و به دنبال کاهش ذخایر خونی در کشور و به خصوص سیستان و بلوچستان، ورزشکاران استان همچون همیشه که در صحنه های خیرخواهانه نقش آفرینی می کنند به پا خواستند‌.

شیبک افزود: هیئت ووشوی سیستان و بلوچستان نیز در این مسیر پیش قدم شد تا در ترویج فرهنگ اهدای خون گام بردارد و در این زمینه از قهرمانان و مربیان دعوت به عمل آمد تا با حضور در سازمان انتقال خون شهرستان زاهدان، ضمن اهدای بخشی از خون خود، مردم و ورزشکاران را به این کار خداپسندانه دعوت کنند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه