اخبار داغ

مخالفت آمریکا با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی

مخالفت آمریکا با تصمیم اتحادیه جهانی کشتی
در شرایطی که هنوز ورزش کشتی در آمریکا اجازه ازسرگیری تمریناتش را نگرفته، فدراسیون این کشور مخالف برگزاری هرگونه مسابقه رسمی در سال ۲۰۲۰ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اتحادیه جهانی کشتی از چندی پیش در حال نظرخواهی از کشورها درباره برگزاری مسابقات رسمی سال 2020 بوده است که تا اینجای کار از سه قدرت برتر کشتی دنیا، ایران و آمریکا مخالفت خود را با برگزاری مسابقات جهانی بزرگسالان در سال 2020 اعلام کردند، اما روس‌ها همچنان مُصر به برگزاری این رقابت‌ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
البته این در حالی است که با اعلام تقویم جدید اتحادیه جهانی برای سال‌های 2020 و 2021، تصمیم‌گیری قطعی درباره برگزاری مسابقات جهانی بزرگسالان در سال جاری میلادی، به مرداد ماه موکول شده است.
,
 
,
در همین رابطه هومن توکلیان، عضو ایرانی فدراسیون کشتی آمریکا به تسنیم گفت: در آمریکا هنوز سالن‌های کشتی شروع به فعالیت نکردند و فقط در ایالت اوکلاهاما وضعیت برای آغاز تمرینات کشتی، سفید شده است. مشاغل مختلف نیز به صورت مرحله به مرحله اجازه فعالیت پیدا می‌کنند و هنوز در اغلب ایالت‌ها رستوران‌ها تنها اجازه سرو غذای بیرون بر را دارند. کشتی همچنان تعطیل است و قهرمانان کشتی آمریکا یا باشگاهی در اختیار دارند و یا در خانه تمرین می‌کنند.
,
 
,
عضو شورای کشتی آسیا ادامه داد: نظر فدراسیون کشتی آمریکا این است که امسال مسابقات جهانی برگزار نشود. در همین رابطه با ریچ بندر (مدیر اجرایی تیم ملی کشتی آمریکا) صحبت کردم. او معتقد بود که اصلاً در سال 2020 امکان برگزاری مسابقه وجود ندارد. باید دید اتحادیه جهانی در این رابطه چه تصمیمی خواهد گرفت.
,
 
,
وی احتمال عدم شرکت آمریکایی‌ها در مسابقات جهانی سال 2020 (در صورت برگزاری) را رد نکرد و گفت: آنها روی بحث سلامت ورزشکاران خیلی حساس هستند و شاید واقعاً چنین تصمیمی بگیرند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه