اخبار داغ

۱۶ مصدوم در اثر سقوط مینی بوس‌ به دره

۱۶ مصدوم در اثر سقوط مینی بوس‌ به دره
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران از سقوط مینی بوس در دره در روستای کلاک مشهد دماوند خبر دادو گفت: بر اثر این حادثه ۱۶ نفر مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران، دقایقی پیش در گفت و گویی اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ صبح امروز گزارشی بر سقوط یک دستگاه خودرو مینی بوس در دره که در  روستای کلاک مشهد دماوند بود، به ۱۱۲ گزارش شد.

وی با اشاره به این که درخواست اعزام نیرو توسط اورژانس و جهت پشتیبانی بوده است، افزود: بلافاصله دو تیم امداد و نجات از دماوند و یک تیم از فیروزکوه به محل حادثه اعزام شدند.

تاجیک نوری تصریح کرد: پس از رسیدن تیم های عملیاتی و ارزیابی اولیه، مشخص شد این حادثه که در ارتفاع ۱۵ متری رخ داده است، ۱۶ مصدوم دارد که برخی از آن ها داخل خورد محبوس شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که مصدومان با ابزار تخصصی نجات در جاده توسط هلال احمر رها سازی شدند، ادامه داد: پس از رها سازی افرادی که داخل خودرو محبوس شده‌اند، مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی با اشاره به این که این عملیات دقایقی پیش به اتمام رسید، بیان کرد: با همکاری عوامل اورژانس و مردم محلی مصدومان به بیمارستان سوم شعبان دماوند انتقال داده شدند.

تاجیک نوری با اشاره به این که علت حادثه مشخص نیست، اضافه کرد: علت اکثر این گونه حوادث بر اثر بی احتیاطی و یا خواب آلودگی است که با توجه به حجم سفرها از هم وطنان درخواست داریم قبل از مسافرت استراحت کافی داشته باشند و قوانین را رعایت کنند.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه