اخبار داغ

امام جمعه ایلام:

جمهوری اسلامی در آزمون کرونا خوش درخشید/ ضرورت برخورد قاطع با اخلالگران بازار

جمهوری اسلامی در آزمون کرونا خوش درخشید/ ضرورت برخورد قاطع با اخلالگران بازار
امام جمعه ایلام گفت: به منظور پایداری در بازار باید همه عوامل اعم از دولت، مجلس و دستگاه قضا پای کار باشند. بخصوص در مجلس که آغاز این مجلس باید تصویب قوانینی باشد که زندگی مردم را بهبود بخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام و المسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام گفت: خدای را شاکریم بعد از چند ماه وقفه، توفیقی حاصل شد تا نماز جمعه این هفته برگزار شود. جا دارد عرض تسلیتی داشته باشم به همه عزیزانی که در این مدت عزیزان خود را از دست دادند و نتوانستند مجلس تکریم و ترحیم برگزار کنند، تکریم و اموات بر همه ما لازم است، خداوند همه این عزیزان را مورد رحمت خود قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: حاج "محسن چناری" بنده صالح خدا بود که همراه با بچه های خود در جبهه ها حضور پیدا کرد و در غم از دست دادن بچه های خود حتی کسی اشک های این مرد بزرگ را ندید.

,

کریمی تبار افزود: خداوند را سپاسگزاریم که رهبر فرزانه ای به ملت ایران داد که در این شرایط سخت کرونایی اوضاع را به نحو احسن مدیریت کردند و به رغم سختی ها و تهدیدها، جمهوری اسلامی بر تهدیدها و سختی ها پیروز شود. قدم هایی برداشته شد که جمهوری اسلامی در دنیا درخشید و مهمتر اینکه هیمنه آمریکایی ها در هم شکست بخصوص در مقایسه با کشورهای غربی که خود را از جمله کشورهای توسعه یافته تلقی می کنند. در این مدت جوانان جهادی آنچنان پیشرفت کردند که محصولات مبارزه با کرونا برای کشورهای اروپایی صادر شد.

,

امام جمعه ایلام گفت: از ستاد استانی کرونا تشکر می کنم مخصوصا پزشکان و جهادگران سلامت که جانفشانی کرده و برای دفاع از سلامت مردم سنگ تمام گذاشتند.

,

کریمی تبار تصریح کرد: این ویروس منحوس جزئی از زندگی شده و باید با این بیماری کنار بیاییم لذا باید رعایت پروتکل های بهداشتی و بهداشت فردی همانند گذشته ادامه داشته باشد. بی احتیاطی فردی در این زمینه پذیرفتنی نیست، حفظ جان واجب است و باید نسبت به حفظ جان دیگران هم به تکلیف خود عمل کنیم.

,

وی با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه نیز گفت: از زمانی که آقای رئیسی به سمت رئیس دستگاه قضا منصوب شدند یک حرکت امیدبخشی در دستگاه قضا ایجاد شده و از درون اصلاح در درون را شروع کردند در این راستا همکاران خود که صلاحیت ماندن را نداشتند مورد محاکمه قرار دادند، دستگاه قضا جایی نیست که جایگاه افراد مورد ملاحظه قرار بگیرد و هر کس در هر جایگاهی باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

,

خطیب جمعه ایلام ادامه داد: دستگاه قضا نیاز به خانه تکانی از درون دارد و ورود این دستگاه به مقوله بازار هم قابل تقدیر است و اگر کوتاهی از طرف مسئولان صورت گیرد باید دادستان ورود پیدا کند. البته به منظور پایداری در بازار باید همه عوامل اعم از دولت، مجلس و دستگاه قضا پای کار باشند. بخصوص در مجلس که آغاز این مجلس باید تصویب قوانینی باشد که زندگی مردم را بهبود بخشد.

,

وی افزود: از رئیس ستاد تنظیم بازار و اعضا بخاطر مدیریت این حوزه تشکر می کنم اما این اقدامات کافی نبوده و باید اصناف و بازاریان خود نیز ورود پیدا کنند و کنترل کنند و دلالانی که وجودشان مایه ضرر است برداشته شوند. دستگاه قضا نیز بدون ملاحظه افراد آنجا که گوش مالی لازم باشد ورود پیدا می کند. شرایط سختی است که نیاز به همدلی و وحدت بیشتری داریم

,

کریمی تبار در پایان گفت: تلاش های انجام گرفته در استان قابل تقدیر است. از استاندار تشکر می کنم که علیرغم وجود شرایط خاص کرونا تلاش و کوشش می کنند و در روزهای گذشته بسیاری از پروژه ها افتتاح و کلنگ زنی شد و پروژه قطار، آرزوی دیرینه مردم ایلام استارت خورد که انشالله نهایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه