اخبار داغ

یک نماینده مردم در مجلس:

بیانیه کشورهای اروپایی نشانه عجز و شکست آنها است/ آینده‌ای درخشان، پیش روی ایران اسلامی

بیانیه کشورهای اروپایی نشانه عجز و شکست آنها است/ آینده‌ای درخشان، پیش روی ایران اسلامی
حسین جلالی گفت: اقدامات کشورهای اروپایی نشان از عقب ماندگی و حماقت آنان است. این در حالی است که مرزها از هم گسسته اند و افول قدرت ها به وجود  آمده است؛ بنابراین بیانیه کشورهای اروپایی نشان از عجز، نادانی و شکست آنهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه شرایطی که در آمریکا و اروپا پیش آمده نشان می دهد که نقشه جهان در حال تغییر است، گفت: ما با جهان جدیدی مواجه هستیم که اروپا در حال تغییر و آمریکا رو به افول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه و ابراز نگرانی این سه کشور از نقض تعهدات هسته ای ایران اظهار کرد: اقدامات کشورهای اروپایی نشان از عقب ماندگی و حماقت آنان است و گمان می کنند که جناز متعفن برجام ارزش گریه کردن را دارد.

,

وی با تأکید بر اینکه برجام قراردادی طرفینی بود، تصریح کرد: زمانی که آمریکا این قرار داد را پاره کرد و کشورهای اروپایی به تعهدات خود عمل نکردند؛ این توافق نامه از اعتبار افتاد؛ این در حالی است که جاده باید دو طرفه باشد و اینگونه نیست که یک طرف فقط به تعهدات خود عمل کند و طرف مقابل به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکند.

,

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با بیان اینکه همواره خواسته ها بر اساس داده ها است، ابراز کرد: خواسته های کشورهای اروپایی بر اساس کدام داده است که آنها برای ما انجام داده اند؛ در حالی که آنان همواره به ما آسیب رسانده اند و توقع دارند که جمهوری اسلامی ایران به حرف آنها اهمیت دهد.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: اروپایی ها هنوز در دوران استعماری زندگی می کنند و مطلع نیستند که جهان تغییر پیدا کرده است و مرزها از هم گسسته اند و افول قدرت ها به وجود  آمده است؛ بنابراین بیانیه کشورهای اروپایی نشان از عجز، نادانی و شکست آنها دارد.

,

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران نیازی به اروپایی ها ندارد و سخنان آنان به این دلیل است که آنها متوجه شده اند که ما به خود کفایی و توانمندی رسیده ایم.

,

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با بیان اینکه موضوع تنها افول آمریکا و از بین رفتن تبعیض و نژاد پرستی در این کشور نیست، گفت: مسئله اقتدار ایران و تک قطبی بودن آمریکا است و امروز این مسئله توانسته جمهوری اسلامی ایران را به قدرت برتر در منطقه تبدیل کند.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جهان علی رغم مسائل اقتصادی داخلی و آمار بانک جهانی در رتبه 18 قرار گرفته ایم که این مسئله نشان از پیروزی های پیش رو و آینده درخشان ایران است.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر کندی در کشور مشاهده می شود به دلیل حرکت سست دولت است؛ چرا که برنامه ندارد و دولتی فشل، پیر و ناکارآمد است و به حول قوه الهی در سال 1400، سال جهش و حرکت صعودی ما به سمت نوک قله سعادت و کمال خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه