اخبار داغ

بازداشت یک زن لبنانی به اتهام جاسوسی برای اسرائیل +عکس

بازداشت یک زن لبنانی به اتهام جاسوسی برای اسرائیل +عکس
امنیت عمومی لبنان یک فعال لبنانی را که به نزدیکی با حزب «المستقبل» معروف است، به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی دستگیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دستگاه امنیت عمومی لبنان یکی از فعالان این کشور به نام خانم «کنده الخطیب» را به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر اساس گزارش «الاخبار»، در ابتدا کمپینی در حمایت از الخطیب در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاد و اعلام شد بازداشت وی به دلیل توییت او درباره «میشل عون» بوده است اما منابع امنیتی اعلام کردند این بازداشت به دلیل مظنون بودن وی به سفر به فلسطین اشغالی و جاسوسی برای رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
,
 
,
در همین زمینه یک منبع امنیتی به روزنامه «الاخبار» لبنان گفت: بازداشت کنده بر اساس ادله موجود نزد امنیت عمومی لبنان صورت گرفته و این ادله ثابت می‌کند وی در جاسوسی برای افرادی در داخل فلسطین اشغالی دست داشته است.
,
 
,
این منبع امنیتی در ادامه اعلام کرد، الخطیب اطلاعاتی به اسرائیلی‌ها داده اما چگونگی این اطلاعات را تشریح نکرد.
,
 
,
, ,
 
,
الاخبار افزود، کنده الخطیب ۲۴ ساله در بازجویی‌ها این اتهام جاسوسی را رد کرده اما منابع امنیتی از گفت‌وگوها و صداهای ضبط شده وی خبر داده‌اند که اتهامات مذکور را ثابت می‌کند.
,
 
,
در همین زمینه منابع امنیتی به الاخبار گفتند، الخطیب در سال ۲۰۱۹ دو بار به نیروهای امنیتی لبنان اطلاع داده که فردی اسرائیلی با وی تماس گرفته است.
,
 
,
بر اساس این گزارش، الخطیب در شبکه‌های اجتماعی به حمایت از حزب «تیار المستقبل» [حزب سعد الحریری] و مخالفت با حزب‌الله معروف است، ادبیات انگلیسی خوانده و شغل وی تدریس است.
,
 
,
الاخبار افزود، از جمله ظن‌هایی که علیه کنده الخطیب وجود دارد این است که وی از طریق اردن به فلسطین اشغالی رفته است. قرار است پرونده وی دوشنبه برای تکمیل شدن به دادگاه نظامی ارجاع شود.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه