اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی مطرح کرد

امدادرسانی نیروهای هلال احمر خراسان‌جنوبی به 124 حادثه/ کاهش 32 درصدی حوادث نسبت به سال 98

امدادرسانی نیروهای هلال احمر خراسان‌جنوبی به 124 حادثه/ کاهش 32 درصدی حوادث نسبت به سال 98
رضایی گفت: نیروهای هلال احمر خراسان جنوبی طی ماه گذشته به 124 حادثه امداد رسانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدرضا رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث یک ماه گذشته اظهار کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به  124 مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی افزود: 89 مورد از خدمات امدادی مربوط به حوادث جاده ای، 18 مورد شهری، شش مورد حوادث کوهستان، هفت مورد به صورت حضوری و چهار مورد از خدمات در دیگر حوزه‌های امدادی ارائه شده است.  
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: شهرستان سربیشه با 23 مورد حادثه، قاین با 19 مورد و نهبندان با 18 مورد به ترتیب بیشترین حوادث ماه گذشته را داشته‌اند.
,
 
,
رضایی عنوان کرد: در ماموریت‌های ماه گذشته به 286 حادثه دیده امدادرسانی شده است.
,
 
,
وی اظهار کرد: 238 نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، 31 نفر در حوادث شهری، هفت نفر در حوادث کوهستان و 10 نفر در دیگر حوادث خدمات گرفته‌اند.  
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تعداد حادثه دیدگان جاده‌ای که طی یک ماه گذشته توسط هلال احمر استان امداد رسانی شده‌اند، نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ حدود 32 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
,
 
,
رضایی عنوان کرد: 448 نیروی هلال احمر در قالب 174 تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی کردند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: همچنین 172 خودرو امدادی شامل آمبولانس و خودروی نجات در این حوادث به کارگیری شده است.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در یک ماه گذشته  ۱۳مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است.
,
 
,
رضایی با بیان این‌که با توجه به گستردگی شیوع کرونا، از شهروندان خواستاریم از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند، گفت: همچنین از رانندگان خواستاریم در صورت سفرهای ضروری، ضمن رعایت کامل نکات راهنمایی و رانندگی، در مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کرده و مراقبت لازم را داشته باشند.
,
 
,
وی بیان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه