اخبار داغ

پاسخ کاپیتان پرسپولیس به سرمربی استقلال: افتخار می‌کنم اینجا هستم

پاسخ کاپیتان پرسپولیس به سرمربی استقلال: افتخار می‌کنم اینجا هستم
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که من از سپاهان جدا شدم پیشنهادهای زیادی برای انتخاب تیم آینده‌ام داشتم که برخی از این پیشنهادها چندین برابر پیشنهاد پرسپولیس بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجلال حسینی در خصوص آغاز دوباره لیگ برتر و اینکه وضعیت پرسپولیس برای این بازی‌ها چگونه است گفت: خدا را شکر که وضعیت تیم ما خوب است و می‌توانم بگویم که شرایط، در وضعیت خوبی قرار دارد. بعد از تعطیلات چند ماهه لیگ، دور جدید تمرینات ما خیلی خوب انجام شد و چند بازی دوستانه هم برگزار کردیم که این بازی‌ها به آمادگی ما کمک زیادی کرد. الان هم همه تمرکز ما روی تمرینات و بازی‌های باقی‌مانده است. فردا هم یک بازی دوستانه دیگر داریم و آماده می‌شویم تا بعد از مدت‌ها در بازی‌های رسمی به میدان برویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
کاپیتان تیم پرسپولیس در مورد مصدومیت محمد انصاری که برای پرسپولیسی‌ها تلخ بود افزود: واقعا اتفاقی که برای محمد افتاد همه ما را ناراحت کرد. او بازیکن زحمت‌کشی است و مصدومیت سختی به سراغش آمد. به هر حال شرایط فوتبال همین است و همیشه از این اتفاقات تلخ امکان دارد برای هر بازیکنی رخ بدهد. انصاری متاسفانه چند ماهی از میادین دور است و همه ما امیدوار هستیم که او با قدرت زیادی به زمین سبز برگردد.
,
 
,
وی در مورد امیدواری هواداران به چهارمین قهرمانی متوالی و اینکه پرسپولیس چقدر به رسیدن به این اتفاق مهم نزدیک است ادامه داد: باید بگویم که همه به دنبال برهم زدن تمرکز ما هستند و برای رسیدن به هدفی که دارند از هیچ کاری، کم نمی‌گذارند. یک روز می‌گویند شرایط فلان است و یا روز دیگر حرف از کرونا می‌زنند. روز دیگر می‌گویند پرسپولیس را قهرمان اعلام کنید و خلاصه هر کاری می‌کنند تا تمرکز ما را به هم بریزند. با این همه همه فکر و ذکر ما به بازی با پیکان است و کاری به این حواشی نداریم. برخلاف برخی از صحبت‌ها، بازی با پیکان یکی از سخت‌ترین بازی‌های چند سال اخیر ما خواهد بود و باید با همه توان در این بازی به زمین برویم. امیدوارم تمرکز ما را به هم نریزند و بتوانیم بهترین عملکرد را مقابل پیکان داشته باشیم.
,
 
,
حسینی درباره آخرین وضعیت خودش و اینکه به تمرینات گروهی برگشته اظهار داشت: یک آسیب جزیی داشتم که با صلاحدید آقای گل‌محمدی چند روزی را با مربی بدنساز به صورت اختصاصی تمرین کردم و خوشبختانه چند روزی است که به تمرینات گروهی اضافه شدم و همراه با تیم کار می‌کنم.
,
 
,
کاپیتان تیم پرسپولیس در خصوص نیامدن اوساگونا به دلیل نبود پرواز و اینکه با آمدن بشار رسن تیم تقریبا کامل شده ادامه داد: به هر حال اوساگونا به دلیل نبود پرواز نتوانسته فعلا به تهران برگردد و به دنبال فرصتی است تا هر چه زودتر به تیم اضافه شود اما خوشبختانه بشار به تهران برگشت و حالا با تیم هم تمرین می‌کند. بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و فقط محمد انصاری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. این روزها بازیکنان به خوبی تمرین می‌کنند و همه اعضای تیم شامل کادرفنی و بازیکنان در تلاش هستیم تا بتوانیم شروع خوبی در ادامه لیگ برتر داشته باشیم.
,
 
,
حسینی درباره صحبت‌های چند روز قبل علیرضا منصوریان و حضورش در پرسپولیس گفت: زمانی که من از سپاهان جدا شدم پیشنهادهای زیادی برای انتخاب تیم آینده‌ام داشتم که برخی از این پیشنهادها چندین برابر پیشنهاد پرسپولیس بود. با این همه من پرسپولیس را انتخاب کردم و برایم باعث افتخار است که در این تیم بازی کردم.
,
 
,
کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: بعد از جدایی از پرسپولیس به قطر رفتم و سپس به ایران برگشتم. آن زمان خیلی دوست داشتم به پرسپولیس برگردم و حتی با آقای نژادفلاح هم صحبت کردم اما سپس مدیریت باشگاه تغییر کرد. بعد از آن آقای طاهری مدیرعامل باشگاه شد و آقای برانکو هم صلاح دانست که آن سال من در پرسپولیس نباشم. سپس تصمیم گرفتم راهی نفت تهران شوم و بعد از یکسال دوباره این افتخار نصیب من شد تا به پرسپولیس برگردم.
,
 
,
کاپیتان پرسپولیس همچنین افزود: همان زمان آقای منصوریان گفت که کار خوبی کردی چرا که تو پرسپولیسی هستی و باید در این تیم بازی کنی. من البته پیش از این اتفاقات تصمیم گرفته بودم که به نفت بروم و بعد راهی پرسپولیس شوم. همان زمان که آقای برانکو این تصمیم را گرفت من پیشنهادهای زیادی از برخی از تیم‌ها داشتم اما تصمیم گرفتم که به نفت بروم. بعد از یکسال این افتخار نصیب من شد تا دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشم. بعد از آن هم خوشبختانه افتخارات زیادی همراه با پرسپولیس به دست آوردیم و باعث شادی دل هواداران شدیم که این موضوع بسیار ارزشمند است.
,
 
,
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه