اخبار داغ

مستند "با سه تومن چیکار کنن؟!" منتشر شد

مستند "با سه تومن چیکار کنن؟!" منتشر شد
مستند روایی "با سه تومن چیکار کنن؟!" تازه‌ترین اثرِ سامانه‌ کالک با بررسی وضعیت وام ازدواج در عماریار منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سامانه‌ کالک در مستندی از فعالیت "مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت" به مطالبه‌گری‌های دانشجویی از بیان مسئله تا چگونگی حل یک مسئله پرداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت، در مرکز مطالعات اقتصادی خود پژوهشی را حول محور اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها در سال95 شروع کرد که طی آن به این نکته دست یافت که بانک‌ها این منابع را در عوض اعطا و صرف آن در فضاهای اجتماعی به صورت وام در اختیار مدیران خود قرار می‌دهد.

,

مستند "با سه تومن چیکار کنن؟!" روایتگر فرایند افزایش وام ازدواج از 3میلیون به 10میلیون تومان است که حاصل یک مطالبه‌گری دانشجویی در مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشگاه علم و صنعت است.

,

"با سه تومن چیکار کنن؟!" اثر تازه سامانه‌ کالک، روایتی مستند از حل یک مسئله‌ست برای تسهیل امر ازدواج و کمک به تشکیل خانواده‌ جوانان و اینکه چگونه قشر جوان و به ویژه دانشجوها با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب می‌توانند یک هسته مسئله‌محور را در جامعه شناسایی کرده و برای حل آن راهکار پیدا کنند.

,

علاقه‌مندان می‌توانند این مستند را با تخفیف 70درصدی در اشتراک سه‌ماهه عماریار و تخفیف 30درصدی دانلود تکی با کد تخفیف "kalk" از این لینک دریافت و مشاهده کنند.

, لینک,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه