اخبار داغ

گلایه مردم شهر فارسان از افت فشار و کم‌آبی؛

مشترکان مدیریت مصرف را در دستور کار خود داشته باشند

مشترکان مدیریت مصرف را در دستور کار خود داشته باشند
در روزهای اخیر افت فشار و کم‌آبی موجب گلایه مردم برخی مناطق شهر فارسان شده و مردم طی تماس‌های مکرر خواستار پیگیری موضوع از خبرنگاران شهرستان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ مسئله افت فشار آب در شهرستان فارسان معضلی است که شهروندان را دچار مشکل کرده و موجب اعتراض و گلایه آن‌ها شده است. این امر موجب شد خبرنگار ما این مسئله را از زبان شهروندان جویا و مطالبه آنها را از آب و فاضلاب شهری شهرستان فارسان پیگیری کند.

یکی از شهروندان فارسانی به خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: متاسفانه چند وقتی است که با مشکل افت فشار آب در شبکه آب‌رسانی مواجه هستیم و بارها به شرکت آب و فاضلاب مراجعه کرده ایم اما نتیجه‌ای حاصل نشده است.
 
او در ادامه می‌گوید: امسال در بیشتر روزها چندین ساعت با افت شدید فشار آب روبرو می‌شویم اما فعالیت خاصی از مسئولان مربوطه برای حل این معظل را مشاهده نمی‌کنیم.
 
یکی دیگر از شهروندان فارسانی نیز به خبرنگار ما گفت: مسئولان اگر خود را جای مردم بگذارند که با مشکل افت شدید فشار آب مواجه هستند شاید مشکلات کمی فشار  آب به‌زودی حل شود.
 
او می افزاید: نمی‌دانم چرا باید در تابستان‌ها با مشکل افت شدید آب مواجه شویم؟
 
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری شهرستان فارسان با تاکید بر اینکه فشار آب تنها در برخی از مناطق فارسان کاهش یافته است و این مساله مربوط به تمام سطح فارسان نمی‌شود.

وی با بیان اینکه میزان مصرف آب در فارسان نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش یافته است، تاکید کرد: نسبت به تأمین منابع آبی کافی برای شهر فارسان اقدام کرده و در زمینه تولید آب هیچ‌گونه کمبود و محدودیتی وجود ندارد.
 
وی بیان داشت: متأسفانه در چند روز گذشته بدلیل افزایش مصرف و برخی مشکلات شبکه‌ای دچار اُفت فشار در برخی نقاط شبکه شدیم که این شرکت در حال برداشت اطلاعات لازم برای رفع مشکل توسط خود شرکت و شرکت مشاور می‌باشد.
 
وی عنوان داشت: ضمن عذرخواهی از مردم شریف شهر فارسان، خواهشمند است همراهی و همکاری همیشگی خود را با این شرکت در رفع این مشکل داشته باشید.
 
وی با اشاره به لزوم مدیریت مصرف آب، گفت: آب مایه حیات است و باید در حفظ آن کوشا باشیم و اگر تمام افراد به مساله مدیریت مصرف توجه کنند هیچ‌گاه دچار مشکل نخواهیم شد؛ بنابراین با توجه به اهمیت این مساله لازم است همه افراد ارزش این مایه حیات را بدانند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه