اخبار داغ

در تداوم رزمایش کمک مومنانه انجام شد؛

جهادگران بسیج جامعه پزشکی سیستان وبلوچستان در خط مقدم جبهه های سلامت/ از ضدعفونی منازل مبتلایان تا غربالگری اماکن عمومی

جهادگران بسیج جامعه پزشکی سیستان وبلوچستان در خط مقدم جبهه های سلامت/ از ضدعفونی منازل مبتلایان تا غربالگری اماکن عمومی
فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان وبلوچستان گفت: جهادگران بسیج جامعه پزشکی استان از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون در خط مقدم جبهه های سلامت مشغول به ارائه خدمات به مردم می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه کمیلی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: در تداوم ارائه خدمات این قشر از بسیج برای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا و اهدای بسته های معیشتی به خانواده های آسیب دیده از ویروس تاکنون اقدامات شایانی بابکارگیری 197 گروه جهادی انجام شده است.

وی بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی استان با تلاش‌های شبانه روزی خود تاکنون طی 47 دوره اقدام به ضدعفونی و گندزدایی مکان‌های عمومی، مدارس، مساجد و اماکن مذهبی کرده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: توزیع هزار و 105 بسته بهداشتی و 38 هزار و 484 لیتر محلول ضدعفونی، 2 هزار و 755 برگ بروشور آموزشی و هزار و 500 نفر آموزش چهره به چهره عمومی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای قطع زنجیره کرونا بوده است.

وی تصریح کرد: همکاری در راه اندازی یک کارگاه تولید مواد ضدعفونی از دیگر برنامه ها جهت کنترل این ویروس است، همچنین توزیع 13 هزار و 800 عدد ماسک و 18 هزار دستکش دیگر اقدام انجام شده توسط26 گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی در اقصی نقاط استان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,

, ,


کمیلی توزیع 202 سبد‌معیشتی و غذایی و 432 بسته افطاری را یکی دیگر از اقدامات دانست و گفت: مبلغی به میزان ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال نیز از طریق خیرین برای انجام اموراتی مبنی بر مبارزه با کرونا جذب شده است.

,
,

, ,


جانشین بسیج جامعه پزشکی استان در ادامه خاطر نشان کرد: کارشناسان بسیج جامعه پزشکی در سیستان وبلوچستان علاوه بر انجام تب سنجی و غربالگری 36 هزار و 813 نفر، به توزیع پمفلت‌های آموزشی در خصوص علائم بیماری و راه‌های پیشگیری و کنترل و آموزش مردم پرداختند؛ همچنین علاوه بر معرفی افراد مشکوک به مراکز درمانی اقدام به ضدعفونی منازل بیماران کرونایی و اهدای 50 دست لباس ایزوله به بیمارستان های استان کردند.

انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه