اخبار داغ

پیشکسوت کاراته استان قم:

وزیر ورزش مخالفت خودش را با انتخابات مجمع هیئت کاراته اعلام کرده است

وزیر ورزش مخالفت خودش را با انتخابات مجمع هیئت کاراته اعلام کرده است
پیشکسوت کاراته استان قم گفت: وزیر ورزش مخالفت خودش را با انتخابات مجمع هیئت کاراته اعلام کرده است و ما منتظر نهایی شدن دستور وزیر در استان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،  سید علی خلیلی پیش از ظهر امروز در جلسه نقد و بررسی مدیریت و حاشیه‌های ورزش کاراته استان قم با اشاره به اتفاقات رخ‌داده در ماه‌های اخیر در هیئت کاراته اظهار داشت: پیشکسوتان از وضعیت کنونی هیئت کاراته رضایت ندارند و انتخابات مجمع که در سال گذشته برگزار شد، مهندسی‌شده بوده و نفراتی که برخی افراد معلوم‌الحال خودشان می‌خواستند سرکار باشند، انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,


وی ادامه داد: حق من و سایر پیشکسوتان بوده است که در این انتخابات حضورداشته باشیم و افرادی که مفید هستند را برای کاراته استان قم را انتخاب کنیم.

,
,

خلیلی ابراز داشت: بنده جزء اولین افرادی هستم که در استان قم باشگاه‌داری کرده و به‌طور کامل در جریان روند پیشرفت کاراته استان قم بوده و هستم.

,

وی ادامه داد: اکثر این مربیان و داورانی که در استان هستند حاصل زحمات پیشکسوتانی هستند که امروز در جمع ما حاضر هستند و از وضعیت موجود گلایه دارند.

,

پیشکسوت کاراته استان قم تأکید کرد: ما مخالفت خودمان را اینجا اعلام می‌کنیم و از این روند انتخابات گلایه داریم و باید اصلاح شود.

,

خلیلی ابراز داشت: مجمع برگزاری شده برای انتخابات رئیس هیئت کاراته استان غیرقانونی بوده و وزیر ورزش و جوانان نیز این موضوع را تأیید کرده‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: درواقع این انتخابات نبوده و انتصابات بوده است و باید این انتخابات دوباره برگزار شود.

,

خلیلی افزود: مسئولان ورزش و جوانان استان قم باید به این روند غیرقانونی پایان بدهند و همه موارد به‌صورت قانونی پیگیری و اجرایی شود.

,

وی تصریح کرد: انتصابات کنونی که در هیئت صورت می‌گیرد غیرقانونی است و باید این اقدامات تا برگزاری مجمع متوقف شود و نکته جالب دیگر این‌که رئیس فعلی هیئت کاراته از اکثریت پیشکسوتان شکایت کرده است که در تاریخ بی‌نظیر است.


انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه