اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

اوباش حق شهروندی اردبیل را ندارد/ مشکلات معیشتی منشا بسیاری از پرونده ها است

اوباش حق شهروندی اردبیل را ندارد/ مشکلات معیشتی منشا بسیاری از پرونده ها است
ناصر عتباتی گفت: کسانی که قمه و قداره‌کشی می‌کنند اعلام می‌کنم لیاقت حضور در بین مردم و حق شهروندی اردبیل را ندارند و ضمن مجازات شدید، تبعید در انتظار آنها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، ناصر عتباتی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: برای کسانی که قمه و قداره‌کشی می‌کنند اعلام می‌کنم لیاقت حضور در بین مردم اردبیل را ندارند و ضمن مجازات شدید، تبعید در انتظار آنها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: اجازه نمی دهیم کسی مزاحم نوامیس مردم شود؛ در حقوق عامه و امنیت مماشات نداریم.

,

رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: اولین مجموعه قضایی که پوری‌حسینی را مورد بازخواست قرار داد؛ مرجع قضایی استان اردبیل بود؛ برنده اول کشت و صنعت مغان، مجموعه ای از شرکت‌های کاغذی بود که برخی از اعضای آن در بازداشت قرار داشتند.

,

وی با اشاره به اینکه از نفس خصوصی سازی حمایت می‌کنیم اما این واگذاری باید باعث جهش اقتصاد شود، تصریح کرد: حقوق بیت المال و حقوق عامه، اصلی ترین مطالبه در واگذاری دوم است. ارزیابی ها ابهام داشته و صورت وضعیتهای  مالی صحیح نبود؛ منتظر جمع بندی و تصمیم هستیم.

,

عتباتی با اشاره به اینکه در ایام شیوع کرونا دستگاه قضا استان متاثر از این پیامد نشد و خدمت رسانی ها انجام می شد، ابراز داشت: دستگاه قضایی استان به جهت سهولت در امر خدمت رسانی 89 درصد امورات خود را بصورت التکرونیکی کرده است و امورات مربوط به سو پیشینه نیز بصورت الکترونیکی خواهد.

,

وی اظهار داشت: سرعت ورود پرونده ها  در سال 98 نسبت به گذشته روند کاهشی داشته  که در این زمینه می خواهیم شورای های حل اختلاف را تقویت کنیم.

,

رئیس دادگستری با اشاره به اینکه تنها 8 هزار پرونده توسط بانک های تولید شده است گفت: منشا بسیاری از پرونده مشکلات معیشی است که در این زمینه سعی داریم واحد های تولیدی راکد را با حمایت قضایی به چرخه بازگردانیم.

,

انهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه