اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان :

۳ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان هرمزگان پرداخت شد

۳ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان هرمزگان پرداخت شد
علی الهیاری گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، بیش از ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی صندوق امداد ولایت در سرفصل های مختلف اشتغال، مسکن و حمایتی (وام‌های ضروری) به مددجویان و نیازمندان استان هرمزگان پرداخت‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از سال ۱۳۹۶ باهدف توسعه سنت قرض‌الحسنه، تحقق عملی بانکداری اسلامی در جامعه و جذب منابع مالی به منظور اعطای تسهیلات به نیازمندان راه‌اندازی شده و فعالیت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: بر همین اساس کلیه وام‌های این صندوق به صورت عقود قرض‌الحسنه پرداخت و هیچ بهره‌ای بابت پرداخت تسهیلات از مردم دریافت نمی‌گردد و این موضوع باعث شده تا پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان در مقایسه با سایر بانک‌ها ساده‌تر، سریع‌تر و کم‌ هزینه‌تر انجام شود.

,

الهیاری به ارائه گزارشی از عملکرد صندوق امداد ولایت در استان هرمزگان پرداخت و گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، مبلغ سه میلیارد و ۱۰۱ میلیون تومان اعتبار در قالب ۴۷۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه، از سوی صندوق امداد ولایت در سرفصل‌های مختلف اشتغال، مسکن و حمایتی (وام ضروری) به مددجویان و نیازمندان استان هرمزگان پرداخت‌شده است.

,

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان افزود:از مجموع کل تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت‌شده در بازه زمانی مذکور، ۳۷۳ مورد آن با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان در قالب وام‌های ضروری (حمایتی)، ۳۸ مورد وام اشتغال بااعتباری بالغ‌بر ۶۷۹ میلیون تومان و ۶۴ مورد نیز وام مسکن به مبلغ ۵۵۶ میلیون تومان بوده است.

,

الهیاری خاطرنشان کرد: اعتبارات صندوق امداد ولایت از دو محل منابع مالی کمیته امداد و سپرده های خیرین بزرگوار تأمین می‌شود و مردم نیک اندیش و خیرخواه می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان، ضمن بهره‌مندی از اجر معنوی این کار خداپسندانه، در رفع مشکلات نیازمندان سهیم باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه