اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

رفع نیازهای کلان استان لرستان در اولویت قرار گیرد

رفع نیازهای کلان استان لرستان در اولویت قرار گیرد
حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی گفت: نمایندگان و مسئولان باید یکصدا شوند و رفع نیازهای کلان استان لرستان را در اولویت قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در دیدار با امام جمعه و مسئولین شهرستان بروجرد اظهار داشت: رفع مشکلات و رسیدگی به امورات مردم با کار مضاعف و فعالیت جهادی صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به این که شهدا بار امانت را به دوش گرفتند، اضافه کرد: شهید قاسم سلیمانی و شهدای دیگر که در جبهه ها افتخار آفریدند و از میهن در برابر دشمنان دفاع کردند، بار امانت را بر دوش گرفتند و به مقصد رساندند.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: امروز شهدا ما را بشارت و نوید می دهند که به راه ترسیم شده ادامه دهید و از گذشته ناراحت نباشید و از آینده هم نترسید و در این مسیر برای رسیدن به اهداف با همه توان تلاش کنید.

,

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: همه ما وظیفه داریم که راه شهدا را ادامه دهیم و در این مسیر برای رسیدن به مقصد و گام نهادن دراین راه از هیچ کوششی دریغ نشود.

,

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های استان، گفت: در استان لرستان ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی وجود دارد، زمین های حاصلخیز برای کشت و زرع و معادن سنگ های تزئینی نمونه ای از ظرفیت هایی برای بهبود وضعیت اقتصادی و توسعه در استان لرستان هستند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که باید شعارهای اول انقلاب را زنده کنیم، افزود: در ابتدای انقلاب جوانان برای توسعه و آبادانی در روستاها اقدامات جهادی کردند و طعم خدمت را در این مناطق به محرومین چشاندند و امروز جوانان انقلابی در این مسیر همچنان گام برمی دارند.

,

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی اضافه کرد: در استان باید باید همه یکصدا برای حل مشکلات تلاش کنند و نیازهای کلان استان را برطرف کنند و در این ایام ما فرصت اختلاف نداریم.

,

وی بیان کرد: بودجه استانی که برای لرستان در نظر گرفته شده کفاف کارهای اساسی را نمی دهد و باید برای رفع کارها و نیازها از بودجه های ملی استفاده شود  و ما در استانی چهار فصل زندگی می کنیم و با داشتن ظرفیت ها و نیروی جوان می توان تولید ثروت کرد.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: لرستان از برخی مسائل فرهنگی مانند طلاق و خشونت رنج می برد و می توان از ظرفیت های علمی و نخبگان برای رفع مشکلات در این بخش ها کمک گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه