اخبار داغ

حداد عادل:

رمضان عبدالله پیام انقلاب اسلامی را به درستی درک کرد

رمضان عبدالله پیام انقلاب اسلامی را به درستی درک کرد
حداد عادل گفت: رمضان عبدالله از جمله شخصیت هایی بود که پیام انقلاب درباره فلسطین را به درستی درک‌ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حداد عادل عصر امروز در مراسم گرامیداشت رمضان عبدالله دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: اهمین شخصیت هایی مانند رمضان عبدالله این است که از دنیای عرب و از برادران اهل سنت ما هستند در عین حال معنای انقلاب اسلامی را درک کرده وهمسو با انقلاب هستند.
وی افزود: در طول 40 سال گذشته تمام دنیای غرب همه همتشان این بوده که انقلاب از مرزهای ایران بیرون نرود و در مرزهای ایران هم پیروز نشود.
حاد عادل ادامه داد: استکبار همواره سعی کرده بین اعراب اینگونه وانحتذ کند که انقلاب اسلامی یک انقلاب شیعی است و آن را در مقابل جهان عرب قرار دهد.

وی تصریح کرد: در این مسیر دو حرکت در جهان عرب و در داخل ایران به آنها کمک می کنند. برای نمونه وقتی مرسی به ایران آمد او قدر موضع گیری ایران در انقلاب مصر را ندانست و برخلاف انتظار عمل کرد.  در سمت خود ما هم به برد جهانی این انقلاب باور ندارند و دشمن هم روی این نقطه انگشت می گذارد.

رییس بنیاد دایره المعارف گفت: در مقابل برخی شخصیت ها هم توانسته اند به وظیفه خود عمل کنند که رمضان عبدالله یکی از این شخصیت ها بوده است. اگر می خواهیم بر این توطئه ها فائق آییم باید با بصیرت برخورد کنیم. هر مسلمان آزاده ای که انصاف داشته باشد می تواند در موضوع مقابله با ظلم و اجرای اسلام می تواند با انقلاب اسلامی همراهی کند .

حداد عادل اظهار داشت: ما می خواهیم از سلطه فرهنگ و سبک زندگی غرب رهایی پیدا کنیم. بنابر این با چنین هوشمندی می توانیم بر توطئه ها غلبه کنیم. امثال رمضان عبدالله متوجه روح انقلاب شده اند.

وی تصریح کرد: سید حسن نصر الله در عمل انقلاب را به عربی ترجمه کرده است و امثال رمضان عبدالله نیز مانند سید حسن نصرالله پیام امام و رهبری در باره فلسطین را درک کردند: رمضان عبدالله بسیار انسان با هوشی بود و برخی حاشیه سازی هایی که برخی جریانات جهادی کردند در او دیده نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه