اخبار داغ

نماینده مردم خراسان جنوبی مجلس شورای اسلامی:

قوه قضائیه تحت تأثیر فشارها قرار نمی‌گیرد/ بسترسازان فسادهای طبری محاکمه شوند

قوه قضائیه تحت تأثیر فشارها قرار نمی‌گیرد/ بسترسازان فسادهای طبری محاکمه شوند
اسحاقی گفت: امروز شخصیتی عادل و مجتهد در دستگاه قضا حضور دارد که اصلا برایش فشارهای افراد مختلف اهمیت ندارد و تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه و عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص اقدام جدی قوه قضائیه در مبارزه با فساد، اظهار کرد: از اقدامات هوشمندانه و انقلابی آیت‌الله رئیسی قدردانی می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلمان اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه و عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،, ،, , , در خصوص اقدام جدی قوه قضائیه در مبارزه با فساد، اظهار کرد: از اقدامات هوشمندانه و انقلابی آیت‌الله رئیسی قدردانی می‌کنم.,

وی افزود: آیت الله رئیسی در گام دوم انقلاب به گونه‌ای ورود کرد که مردم به انقلاب امیدارتر شدند.

,

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی و جهت تحقق تمدن نوین اسلامی عدالت مانند ریسمانی است که می‌توان به آن چنگ زد و استمداد طلبید.

,

اسحاقی عنوان کرد: از شاخصه‌های اصلی عدالت مبازه با قانون‌شکنانی است که هم قانون‌دان هستند و هم خود و دیگران را آلوده می‌کنند.

,

وی به برگزاری دادگاه مبارزه با فساد آقای طبری اشاره کرد و افزود: فساد آقای طبری مربوط به قبل از دوره حجت الاسلام آملی لاریجانی و در امتداد مسئولیت وی بوده است که الحمدلله با حضور هوشمندانه آیت الله رئیسی آشکار شده است.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در دستگاه قضا نباید فقط به آقای طبری نگاه کنیم بلکه باید بررسی کرد که چه افرادی بستر انجام فساد را فراهم کردند که آقای طبری توانسته سالیان سال خودش و دستگاه قضائی را که مأمن و پناهگاهی برای مردم است، آلوده کند.

,

اسحاقی عنوان کرد: از دستگاه قضا استدعا دارم امروز فقط به محاکمه آقای طبری اکتفا نکند بلکه محاکمه افرادی که بستر را برای تخلفات آقای طبری فراهم کردند نیز انجام شود.

,

وی اظهار کرد: باید بررسی و پیگیری کرد که چه اشخاص و دستگاه‌های حقیقی و حقوقی از قانون چشم پوشی کردند که آقای طبری توانسته این تخلفات و خیانت‌ها را انجام دهد چراکه این موراد برای مردم بسیار مهم است.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در سال 1395 تأکید داشتند که مبارزه با فساد در درون قوه قضائیه باید در اولویت باشد. این یک تذکر بود اما کاش همان زمان رئیس وقت قوه قضائیه به این موضوع نگاه متعالی می‌داشت که در همان زمان به پرونده طبری و امثال طبری رسیدگی می‌شد.

,

دست قضا مأمن و پناهگاه مردم است

, دست قضا مأمن و پناهگاه مردم است, دست قضا مأمن و پناهگاه مردم است,

اسحاقی عنوان کرد: مردم بزرگوار ایران بدانند که دست قضا امروز مأمن و پناهگاه مردم است مبادا بخواهیم به حساب یک شخص -طبری- نسبت به دستگاه قضا بدبین شویم.

,

وی تصریح کرد: امروز دستگاه قضا یک جایگاه بسیار متعالی دارد و آیت الله رئیسی توقعاتی که انقلاب از دستگاه قضایی دارد برآورده می‌کند.

,

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تمام مردم و افکار عمومی امروز باید از آقای رئیسی حمایت کنند.

,

اسحاقی افزود: دستگاه قضایی تا زمانی‌که امثال طبری‌ها در آن وجود داشته باشند نمی‌تواند آن طور که شایسته و بایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی است عدالت را محقق کند.

,

قوه قضائیه با فساد اقتصادی برخورد کند

, قوه قضائیه با فساد اقتصادی برخورد کند, قوه قضائیه با فساد اقتصادی برخورد کند,

وی بیان کرد: از قوه قضائیه انتظار است با فساد اقتصادی که باعث ایجاد مشکل در فرهنگ و معیشت مردم می‌شود برخورد کند.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امثال طبری‌ها می‌توانند از پرونده‌های فساد اقتصادی چشم پوشی کرده و این فساد همین طور به صورت مستمر ادامه پیدا کند و امروز فرهنگ، معیشت، اعتقادات و دین مردم مخدوش را کند.

,

اسحاقی تصریح کرد: دستگاه قضا به صورت مستقیم با اعتقادات مردم مواجه است پس باید مراقب رفتار و اعمالش باشد.

,

وی اظهار کرد: باید دستگاه قضا برای این‌که بتواند فضای اقتصاد کشور را برای مردم تطهیر و امن کرده و مردم را نسبت به تمام ارکان نظام معتمد کند، بدون هیچ نگاه تبعیض‌آمیزی با افراد فاسد برخورد کند.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرق نگذاشتن بین پرونده‌ها در دستگاه قضائی موضوعی است که برای مردم بسیار مهم است و باید فردی در قوه قضائیه باشد که تبعیض قائل نشود.

,

قوه قضائیه تحت تاثیر فشارها قرار نمی‌گیرد

, قوه قضائیه تحت تاثیر فشارها قرار نمی‌گیرد, قوه قضائیه تحت تاثیر فشارها قرار نمی‌گیرد,

اسحاقی در پاسخ به این‌که آیا مبارزه با فساد و اجرای عدالت باید با فشارها متوقف شود؟ گفت: الحمدلله امروز شخصیتی عادل و مجتهد در دستگاه قضا حضور دارد که اصلا برایش فشارهای افراد مختلف اهمیت ندارد و تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.

,

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی در مقام ریاست قوه قضائیه، دادگاه و محاکمه دانه درشت‌هایی از جمله حسین فریدون، حسن رعیت، شبنم نعمت‌زاده، بهروز ریخته گران، عبدالله پورحسینی، حسین هدایتی، علی اصغر پیوندی، هادی رضوی و ... را برگزار کرد.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام این افراد کسانی بودند که دارای عقبه و فشارهای زیادی بودند اما آیت الله رئیسی نه‌تنها این مسیر را حفظ کرد بلکه با قدرت بیشتری ادامه داد و حتی وقتی به قوه قضائیه فشارهای زیادی از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی  نسبت به عدم محاکمه آقای طبری وجود داشت ایشان بنابر وظیفه گفت باید محاکمه شود و ما در حال حاضر شاهد برگزاری دادگاه و محاکمه آقای طبری هستیم.

,

اسحاقی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه به فشارها توجه نمی‌کند بلکه امروز وی از حمایت افکار عمومی برخوردار است و مردم حاضرند جان خود را فدای این مسیر کنند.

,

وی در خصوص رویه دستگاه قضایی در مبارزه با فساد، گفت: این رویه بسیار خوب است چراکه من امروز احساس می‌کنم انقلاب، شهید بهشتی را احساس می‌کند.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز قوه قضائیه همان افکار و عقاید انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهد و در ریلی که شایسته و بایسته جمهوری اسلامی ایران است قرار گرفته است.

,

اسحاقی تصریح کرد: امروز باید رئیس قوه قضائیه به نیروهای دستگاه قضا بیشتر توجه کند چون اگر فردی فاسد از قوه قضائیه بیرون بیاید اعتماد و باور مردم نسبت به قوه قضائیه کم و سخت خواهد شد.

,

وی افزود: آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه مطمئن باشند که مردم تاکنون از ایشان راضی بوده و حمایت می‌کنند چراکه تمام عملکرد و رفتار ایشان باعث خشنودی دل خانواده‌های شهدا و مقام معظم رهبری شده است.

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از آقای رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه درخواست دارم از افرادی که مفسدان را افشا و به دستگاه قضایی معرفی می‌کنند حمایت بسیار مقتدرانه‌ای داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه