اخبار داغ

توسعه شهرستان دشتستان نیازمند افزایش جذب اعتبارات ملی است

توسعه شهرستان دشتستان نیازمند افزایش جذب اعتبارات ملی است
نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و پیشرفت شهرستان دشتستان نیازمند افزایش جذب اعتبارات ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ ابراهیم رضایی منتخب در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان گفت: در حالی که شاهد شرایط خاص شیوع کرونا در استان بوشهر و شهرستان دشتستان هستیم، اختصاص اعتبارات مناسب به بخش بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی اضافه کرد: توسعه در حوزه آب و برق از مطالبات و دغدغه‌های اصلی مردم در شهرستان دشتستان است که باید در حوزه اعتبارات به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

,

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به زیرساخت‌های حوزه راه شهرستان، بیان کرد: برای رفع کمبودها و تأمین نیازهای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز باید تلاش شود.

,

وی با اشاره به اینکه در مقابل مردم متعهد و مسئول هستیم، تصریح کرد: همه این مردم اعضای خانواده ما هستند و باید هر کاری می‌توانیم برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای آنها کنیم.

,

رضایی با تاکید بر لزوم تلاش همه مدیران برای جذب اعتبارات ملی خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان باید برای تعریف و پیگیری اعتبارات ملی تلاش کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم که اعتبارت مناسب را جذب کنیم.

,

وی با اشاره به ابلاغ ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دشتستان در سال جاری تاکید کرد: باید تلاش شود که این اعتبار تخصیص یابد و مسئولان استانی نیز در تخصیص‌ها عادلانه رفتار کنند.

,

نماینده مردم شهرستان دشتستان در خانه ملت گفت: اگر در زمینه تخصیص اعتبارات مشکلی وجود دارد، نباید این محدودیت‌ها فقط شامل شهرستان دشتستان شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه