اخبار داغ

دستور بوریس جانسون برای اتمام قرنطینه در انگلیس

دستور بوریس جانسون برای اتمام قرنطینه در انگلیس
قانون فاصله گذاری 2 متری در انگلیس به شدت از بین می رود، زیرا "بوریس جانسون" نخست وزیر این کشور طی 2 هفته آتی به طرز قابل توجهی به قرنطینه خاتمه می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ قانون فاصله‌گذاری 2 متری در انگلیس به شدت از بین می رود، زیرا "بوریس جانسون" نخست وزیر این کشور طی 2 هفته آتی به طرز قابل توجهی به قرنطینه خاتمه می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, جانسون,

این لغو قرنطینه در حالی اتفاق می افتد که اعلام شده سطح هشدار کروناویروس از 4 به 3 کاهش یافته است.

,

یک منبع دولتی فاش کرد مادامی که سایر اقدامات احتیاطی وجود داشته باشد، مشاوران علمی با کاهش فاصله‌گذاری 2 متر به 1.5 متر موافق بودند.

,

این اقدامات احتیاطی شامل؛ اطمینان از تهویه هوای مناسب در ساختمان ها، استفاده بیشتر از ماسک‌ها و نصب تلویزیون‌ها در مکان‌هایی که ممکن است ازدحام جمعیت بیشتر باشد، می شود.

,

جانسون اعلام کرده که در مواجهه با فشار فزاینده از سوی هتل ها و رستوران های زنجیره ای و نمایندگان مجلس به بررسی راهنمایی های جنجال برانگیز می پردازد.

,

وقتی در مورد کاهش فاصله 2 متری در مدارس از وی سؤال شد گفت: "مراقب این فاصله باشید."

,

کاهش این اقدام یکی از چندین موردی است که نخست وزیر در طی 2 هفته آتی اعلام خواهد کرد تا دوباره اقتصاد را به حرکت درآورده و کشور را به وضعیت عادی جدید بازگرداند.

,

رؤسای ارشد پزشکی انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی با اعلام کاهش سطح انتقال ویروس هشدار دادند که همه گیری هنوز به اتمام نرسیده و احتمال شیوع محلی و متمرکز وجود دارد.

,

 

,
, ,

 

,

مرکز ایمنی زیستی توصیه کرد اینکه سطح هشدار کاهش یافته یعنی اپیدمی در گردش است اما احتمال انتشار آن کم است.

,

"مت هَنکاک" وزیر بهداشت انگلیس گفت: "حرکت انگلیس به سطح پایینی از هشدار یک لحظه بزرگ برای کشور و یک علامت واقعی برای اراده مردم انگلیس به منظور مبارزه با این ویروس است."

,

پروفسور "کریس ویتی" از انگلستان، دکتر "مایکل مک‌براید" از ایرلند شمالی، دکتر "گرگور اسمیت" از اسکاتلند و دکتر "کریس جونز" از ولز طی بیانیه ای مشترک با کاهش سطح هشدار این 4 کشور به 3 موافقت کرده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه