اخبار داغ

رییس کل دادگستری استان اردبیل:

برخورد بدون مماشات با متخلفان/ فعالیت تعاونی های مسکن باید قاعده مند شود

برخورد بدون مماشات با متخلفان/ فعالیت تعاونی های مسکن باید قاعده مند شود
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با متخلفانی که در صدد بر هم زدن جو عمومی و درآمد زایی از راه غیر قانونی باشد، بدون ملاحظه کاری و مماشات برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، ناصر عتباتی در جلسه بررسی مشکلات تعاونی های مسکن استان اردبیل، اظهار داشت: نباید با ملاحظه کاری و مماشات با متخلفان برخورد کنیم بلکه هر کس در صدد بر هم زدن جو عمومی و درآمد زایی از راه غیر قانونی باشد، برخورد جدی داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی در رابطه با ثبت زمین های قرار دادی و خارج از محدوده، گفت: اداره کل ثبت اسناد باید به تمام شعبات ثبتی خود ابلاغ کند هیچ یک از اراضی کشاورزی تفکیک شده تعاونی های مسکن را که برای تامین مسکن کارکنان ادارات و خرید و فروش توسط آنها انجام می شود ثبت نکنند.

,

رییس دادگستری استان اردبیل افزود: با ورود و اقدام به موقع می توان از عواقب این موارد پیشگیری کرد که البته تاکنون هیچ تعاونی موفق به تغییر کاربری اراضی نشده است.

,

عتباتی با بیان اینکه توافقات شفاهی تعاونی با کشاورز و افراد وجاهت قانونی ندارد، ابراز داشت: طبق قانون ممنوعیت تغییر کاربری در قالب تعاونی‌های مسکن برخورد می کنیم؛ فعالیت تعاونی های مسکن باید قاعده مند شود.

,

رییس دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه صیانت از اراضی مرغوب وظیفه همه دستگاه ها است، تصریح کرد: نظارت اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی بر عملکرد تعاونی ها باید بصورت مستمر باشد و با توجیه هیئت مدیره تعاونی ها مانع از سودجویی افراد در بحث خرید و فروش زمین باشند.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه