اخبار داغ

دومین جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شد؛

انتقاد از عملکرد بانک‌ها در حمایت از تولید و اشتغال همچنان ادامه دارد/ برخورد با کم‌کاری و تخلفات؛ شاید وقتی دیگر!

انتقاد از عملکرد بانک‌ها در حمایت از تولید و اشتغال همچنان ادامه دارد/ برخورد با کم‌کاری و تخلفات؛ شاید وقتی دیگر!
استاندار آذربایجان‌غربی، با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی بانک‌ها در حوزه حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال‌زایی، برای چندمین بار از برخورد با بانک‌های بی توجه به این حوزه‌ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی صبح امروز با ریاست استاندار آذربایجان‌غربی و حضور فعالان اقتصادی استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

در این جلسه، محمدمهدی شهریاری در سخنانی با تاکید بر اینکه شرایط امروز تولید به جهت متضرر شدن از کرونا می‌طلبد تا سیستم بانکی نقش حمایتی جدی تری داشته باشد، اظهار داشت: از بانک‌هایی که همراه توسعه استان هستند قدردانی می‌کنیم اما با بانک‌هایی که به بهانه‌های مختلف مانع روند توسعه استان هستند، برخورد می‌کنیم.

,

وی، افزود: برای فعال‌سازی نقش بانک‌ها در جهش تولید و پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا نشست‌های هماهنگی توسط دولت و بخش خصوصی برگزار می‌شود.

,

استاندار آذربایجان‌غربی، در ادامه به آمار روبه رشد مبتلایان کرونا در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و حتی مسئولین و نیز افزایش مسافرت‌ها به استان شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان هستیم.

,

وی، ادامه داد: الزام استفاده از ماسک در ادارات و بانک‌ها و نیز مراکز پرتجمع و برقراری مجدد محدودیت‌ها از جمله تصمیماتی است که برای کنترل کرونا در استان اتخاذ شده است.

,

شهریاری، از مدیران واحدهای صنفی و تولیدی خواست تا نسبت به رعایت دستورات بهداشتی در این مراکز اهتمام جدی داشته باشند.

,

این سخنان استاندار آذربایجان‌غربی، در حالی بیان می‌شود که در طول چند ماه اخیر چند بار از برخورد با بانک‌ها و مدیرانی که مانع توسعه استان باشند خبر داده ولی همچنان این سخنان در حد حرف باقی مانده و هنوز به مرحله عمل نرسیده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه