اخبار داغ

حکایت بی پایان؛

تاخت و تاز قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان/ 33 محل دپوی سوخت خارج از شبکه تخریب شد

تاخت و تاز قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان/ 33 محل دپوی سوخت خارج از شبکه تخریب شد
سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: فقط در یک هفته 33 محل دپوی سوخت خارج از شبکه در جنوب شرق کشور شناسایی و تخریب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ سال های سال است که پهناورترین استان کشور با معضلی به نام قاچاق سوخت دست و پنجه نرم می کتد، مشکلی که جان بسیاری از مردم را در جاده ها و شهرها به خطر انداخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
هم مرز بودن استان با پاکستان و افغانستان و گرانی سوخت در آن سوی مرز به این معضل دامن می زند، در حالی که می توان از فرصت مرز، استفاده های بهتر و مثبتی کرد، باید مسئولان در این باره اقدامات موثری انجام دهند تا از خروج این سرمایه ملی به صورت قاچاق جلوگیری شود.

هر چند در این میان اقدام های زیادی توسط نیروی انتظامی برای مبارزه با عاملان هدر رفت سرمایه های ملی در حال انجام است، اما آمارها نشان می دهد که قاچاقچیان سوخت همچنان در سیستان و بلوچستان جولان می دهند و گویا قرار نیست خط بطلانی بر این معضل خطرناک کشید شود.

21 دستگاه تریلی و اتوبوس توقیف شد

سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، با قاطعیت و جدیت، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی در سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در راستای این طرح 33 محل دپوی سوخت تخریب و  21 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق در شهرستان های زابل، زاهدان،سراوان، هیرمند و هامون توقیف و در مجموع 292 هزار و 252 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع، شامل 206 هزار و 64 لیتر گازوئیل، 41 هزار و 238 لیتر بنزین، 14 هزار و 950 لیتر قیر و 30 هزار لیتر سایر فرآورده های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه 59 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
,
,
,
,
, 21 دستگاه تریلی و اتوبوس توقیف شد,
,
,
,
,
,
,
 
,
قنبری با تاکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه