اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی مطرح کرد؛

حل آسیب‌های حوزه اقتصاد و مسائل اجتماعی با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس

حل آسیب‌های حوزه اقتصاد و مسائل اجتماعی با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: امروز رساندن اقتصاد کشور به بازدارندگی یک ضرورت مهم است که همه باید بر آن توجه کنند متأسفانه دفاع مقدس را در حوزه اقتصاد و مسائل اجتماعی به خوبی تعریف نکرده ایم و آسیب هایی در این دو حوزه داریم که باید با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس در جهت حل آنها تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی امروز در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در اراک گفت: هیچ ایرانی با غیرتی نمی تواند حماسه سازی های دفاع مقدس را فراموش کند چراکه دفاع مقدس یک پدیده منحصر به فردی است و دفاعی که در آن مقطع شکل گرفت تکرار نشدنی و یا کمتر اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, معاون,

اکرمی با اشاره به اینکه همه باید با گرامیداشت و جلوگیری از تحریف و صیانت آن فرهنگ ناب اهتمام داشته باشند و در این راستا برنامه ریزی هدفمند کنیم اظهار کرد: انتخاب دفاع مقدس در انقلاب اسلامی توسط امام بسیار هوشمندانه بود چراکه امروز بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی مسئله دفاع یک امر کاربردی و همیشگی است و در واقع دفاع امروز ادامه دارد و ما همچنان باید از ارزش ها دفاع کنیم.

,

وی با بیان اینکه امروز به برکت رهبری های هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و فداکاری ملت و به خصوص رزمندگان جمهوری اسلامی یک بازدارندگی فوق العاده وجود دارد. ادامه داد: عنصر بازدارندگی فوق العاده در جمهوری اسلامی سبب شده دشمنان جرات کوچکترین اقدام بر علیه کشور نداشته باشند.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: امروز یکی از مهمترین دستاوردهای ارزشمند در انقلاب اسلامی عنصر بازدارندگی است که باید به خوبی از آن صیانت و حفاظت کنیم.

, معاون,

وی تقویت مولفه های اصلی انقلاب اسلامی را یکی از ضرورت های مهم دانست و ادامه داد: تجربه نشان داده در هر حوزه ای که ضعیف عمل کردیم باعث طمع دشمنان شده است و ما همواره باید از موضع اقتدار با دشمنان صحبت کنیم.

,

اکرمی اظهار کرد: امروز رساندن اقتصاد کشور به بازدارندگی یک ضرورت مهم است که همه باید بر آن توجه کنند متاسفانه دفاع مقدس را در حوزه اقتصاد و مسائل اجتماعی به خوبی تعریف نکرده ایم و آسیب هایی در این دو حوزه داریم که باید با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس در جهت حل آنها تلاش کنیم.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه بزرگداشت دفاع مقدس به معنای تقویت ارزش های انقلاب اسلامی است که همه مولفه های ارزشمند و اقتدار را همزمان در کنار یکدیگر دارد بیان کرد: نباید اجازه دهیم دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود و امروز یکی از وظایف ما انتقال درست و جامع فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است.

, معاون,

وی اضافه کرد: رویکرد برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان مرکزی باید برای نسل جوان باشد. برنامه های مختص ادارات توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ابلاغ خواهد شد و همه موظف هستند پس ار ابلاغ برنامه ها آنها را به مرحله عملیاتی برسانند.

,

اکرمی خاطرنشان کرد: فرمانداران موظف به تشکیل ستادهای شهرستانی هستند و استفاده از همه ظرفیت های موجود برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را مدنظر داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه