اخبار داغ

شنیده شده؛

اعطای قطعات ۲۰۰ متری زمین‌های بلوار صیادشیرازی به کارکنان یکی از ادارات کل خراسان جنوبی/ راه و شهرسازی پاسخ‌گو باشد

اعطای قطعات ۲۰۰ متری زمین‌های بلوار صیادشیرازی به کارکنان یکی از ادارات کل خراسان جنوبی/ راه و شهرسازی پاسخ‌گو باشد
طبق شنیده خبرنگاران ما، یکی از ادارات کل استان خراسان جنوبی به تعداد قابل توجهی از کارکنان آن اداره کل، برای هر دو نفر قطعات ۲۰۰ متری زمین از زمین‌های مابین بلوارهای شهیدان ناصری و صیادشیرازی اعطا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، طبق شنیده خبرنگاران ما، یکی از ادارات کل استان خراسان جنوبی به تعداد قابل توجهی از کارکنان آن اداره کل، برای هر دو نفر قطعات ۲۰۰ متری زمین از زمین‌های مابین بلوارهای شهیدان ناصری و صیادشیرازی اعطا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،, ،, طبق شنیده خبرنگاران ما، یکی از ادارات کل استان خراسان جنوبی به تعداد قابل توجهی از کارکنان آن اداره کل، برای هر دو نفر قطعات ۲۰۰ متری زمین از زمین‌های مابین بلوارهای شهیدان ناصری و صیادشیرازی اعطا کرده است.,

گویا این قطعات توسط این کارکنان در بازار در حال فروش است به‌طوری‌که این قطعات ۲۰۰ متری، بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

,

با توجه به این‌که این قطعات، جزو زمین‌های اداره کل راه و شهرسازی است، می‌بایست در این خصوص مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی پاسخ‌گو باشد.

,

گفتنی است کارگروه رسانه‌ای تحول‌آفرینی خراسان جنوبی طی نامه‌ای در این خصوص با مدیرکل راه و شهرسازی استان مکاتبه کرده و درخواست شفافیت در این باره را داشته است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه