اخبار داغ

کرونا و فشار اقتصادی به فروشندگان بازارهای هفتگی+ فیلم

کرونا و فشار اقتصادی به فروشندگان بازارهای هفتگی+ فیلم
علی رغم اینکه مسئولین بر وضعیت قرمز کرونایی شهرستان کلاله تاکید دارند؛ فروشندگان بازارهای هفتگی از فشارهای زندگی بر خود و خانواده می‌گویند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، صبح امروز شاهد حضور فروشندگان بازارهای هفتگی در شهر کلاله بودیم و علی رغم توصیه های ماموران سد و‌معبر شهرداری کلاله مبنی بر ممنوع بودن تشکیل بازار هفتگی در شهرستان کلاله، فروشندگان با بیان ادله های قانع کننده بر اینکه چندین ماه در فشارهای اقتصادی هستند و این موضوع زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده است؛ تاکید دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,
تعدادی از این فروشندگان در گفتگو با خبرنگار ما از مسئولین استانی و شهرستانی خواستار تدابیری برای تشکیل بازار هفتگی در شهرستان کلاله و با رعایت پروتکل های بهداشتی شدند.
,
 
,
علی اصغر بیانی، فرماندار کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: سلامت مردم برای ما حائز اهمیت است و هر یک از این فروشندگان می‌توانند از شهرهای دیگر ناقل ویروس کرونا باشند.
,
 
,
وی افزود: طی روزهای اخیر شاهد شیب صعودی شیوع ویروس کرونا در شهرستان بودیم؛ به طوری که تعداد افراد بستری در بیمارستان کلاله از مرز ۵ برابری هم عبور کرده است.
,
 
,
فرماندار کلاله بر لزوم ورود شهرداری برای تعیین مکان برای تشکیل بازارهای روزانه تاکید کرد و گفت: به این وسیله مردم می‌توانند از فروشندگان بومی این شهرستان با قیمت مناسب مایحتاج خود را تامین کنند.
,
 
,
بابک عرب، رئیس بیمارستان کلاله نیز گفت: وضعیت شهرستان کلاله در حال بحرانی شدن است و در صورت عدم توجه مردم، کادر پزشکی شهرستان کلاله توانایی پاسخگویی به بیماران کرونایی را نخواهند داشت.
,
 
,
وی نیز بر اینکه باید از تجمعات جلوگیری شود؛ افزود: در روزهای اخیر شاهد افزایش ابتلا به بیماری کرونا در جوانان هستیم که این ناشی از حضور جوانان در مراسمات عروسی و جشن ها می باشد.
,
 
,
رئیس بیمارستان کلاله با تاکید بر اینکه قشر ضعیف جامعه با مشکلات عدیده اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ گفت: برای جلوگیری از آسیب به قشر ضعیف و کم‌ درآمد جامعه باید تدابیری در نظر گرفته شود.
,
 
,
با این تفاسیر از سویی خطر کرونا و شیوع آن دغدغه ای برای مردم و مسئولین شده است و از سوی دیکر با توجه به اینکه برخی از مردم تنها راه کسب درآمد آنها فروشندگی در بازارهای هفتگی است؛ نمی توان از این موضوع به سادگی گذشت و می طلبد مسئولین شهرستانی و استانی تدابیر لازم برای کاهش فشارهای روانی و اقتصادی بر این قشر را داشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه