اخبار داغ

رئیس زندان شیروان خبر داد؛

اشتغالزایی برای ۱۴۰ نفر در زندان

اشتغالزایی برای ۱۴۰ نفر در زندان
رمضانعلی سیدآبادی گفت: سوله اشتغال در زندان شیروان برای فعالیت اقتصادی زندانیان در شیروان راه اندازی شده که تا قبل از شیوع کرونا 140 نفر در سوله اشتغال در حال کارمولد و درآمدزایی بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری شیروان، رمضانعلی سیدآبادی رئیس زندان شیروان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: زندان شیروان از سال 97 تبدیل به اردوگاه آموزشی و حرفه آموزی و کار درمانی در استان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , پایگاه خبری شیروان,

وی گفت: ساختمان زندان شیروان از لحاظ فیزیکی و اداری مورد قبول است و در حوزه اشتغال اولین اقدام ایجاد سوله اشتغال در سال 98 بود که زندانیان از آن بهره ببرند که تا قبل از شیوع کرونا 140 نفر در سوله اشتغال در حال کارمولد و درآمدزا بودند.

,

رئیس اداره شیروان با اشاره به اینکه زندانیان از محل سوله اشتغال برای خود و خانواده خویش ایجاد ارتزاق می کردند، ادامه داد: 5 کارگاه معرق کاری، خیاطی، چرم دوزی، بافت تابلو فرش و کارگاه اشتغال های نشسته (تلفیقی از چند هنر) زندانیان مشغول به کار هستند.

,

سیدآبادی در بحث برنامه های هفته قوه قضاییه افزود: ویزیت رایگان خانواده های زندانیان توسط تیم بهداشت زندان، امکان ملاقات تلفنی برای زندانیان، بازدید قضات از مجموعه زندان و رسیدگی به مشکلات زندانیان، بازدید مدیرکل زندان های استان از زندان شیروان و مسابقات ورزشی بین زندانیان با پرسنل زندان از جمله برنامه هایی است که در هفته قوه قضاییه خواهیم داشت.

,

وی گفت: با توجه به اینکه زندان شیروان ساختار استانی دارد و رفت و آمد در آن زیاد زیاد است اما با توجه به تدابیری که اندیشیده شد تاکنون یک مورد مبتلا به کروناویروس نداشتیم.

,

سیدآبادی خاطرنشان کرد: در ایام کرونا به 420 زندانی مرخصی داده شد و تاکنون دو پرونده قتل توسط شورای حل اختلاف خود زندان به سازش ختم شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه