اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد خبر داد

بستری 12 بیمار با علائم حاد تنفسی در خلیل آباد / وضعیت نارنجی است

بستری 12 بیمار با علائم حاد تنفسی در خلیل آباد / وضعیت نارنجی است
سید محمد هاشمی با بیان اینکه وضعیت خلیل آباد در حال حاضر از سفید به نارنجی تغییر وضعیت داده است، گفت: 12 مورد بستری در بیمارستان هستند که 3 مورد مثبت، 3 مورد هنوز اعلام نتیجه نشده اند و الباقی منفی بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد هاشمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا 41 مورد بستری یا سرپایی در شهرستان خلیل آباد با علائم حاد تنفسی وجود داشته و 7 مورد نیز فوتی وجود داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه 77 مورد بستری با علائم حاد تنفسی از شهرستان خلیل آباد در بیمارستان های کاشمر و بردسکن وجود داشته است، خاطرنشان کرد: 133 نفر از ابتدای شیوع ویروس کرونا به مراکز درمانی به صورت سرپایی مراجعه کرده اند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد تصریح کرد: در حال حاضر 5 مورد به صورت سرپایی وجود دارد که دوران قرنطینه را طی می کنند و  12 مورد بستری در بیمارستان هستند که از این 12 مورد، 3 مورد مثبت، 3 مورد هنوز اعلام نتیجه نشده اند و الباقی منفی بوده اند.

,

وی با بیان اینکه چند مورد نیز در چند هفته اخیر مسافرت داشته اند و در یک مهمانی در یکی از شهرهای اطراف 4 مورد از یک خانواده مثبت شده اند، اذعان کرد: وضعیت خلیل آباد در حال حاضر از سفید به نارنجی تغییر وضعیت داده است.

,

هاشمی با تاکید بر اینکه مساجد صرفاً برای اقامه نماز جماعت به مدت 20 دقیقه با رعایت پروتکل های بهداشتی باز است، عنوان کرد: تکایا و حسینیه ها همانند گذشته تعطیل خواهند بود و برنامه و مجوزی برای بازگشایی وجود ندارد.

,

وی با اشاره به اینکه کاهش فوتی ها امید را برای بازگشایی های بیشتر افزایش می داد ولی دوباره رو به افزایش پیش رفت، تشریح کرد: برخی مجالس عروسی غیر مجاز در روستاها برگزار می شود که حتی از شهرهایی با وضعیت قرمز مهمان دارند.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد در پایان خاطرنشان کرد: مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک اهتمام ویژه ای داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه