اخبار داغ

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

اولویت اصلی اداره کل ورزش و جوانان درگز، تعمیرات و زیرسازی است

اولویت اصلی اداره کل ورزش و جوانان درگز، تعمیرات و زیرسازی است
فتاحی گفت: اولویت اصلی ما در سال جاری برای شهرستان درگز، بحث تعمیرات است چون بسیاری از اماکن و تجهیزات ورزشی شهرستان به دلیل عمر زیاد فرسوده شده و نیاز به تعمیر اساسی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ظهر امروز ضمن سفر به شهرستان درگز و دیدار با مسئولین این شهرستان، از بخش های مختلف ورزشی درگز بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فتاحی در گفتگو با خبرنگار ما هدف از این سفر را مشاهده و ارزیابی وضعیت ورزش درگز دانست و عنوان کرد: در سال جاری برای درگز، سه زمین چمن مصنوعی هدف گذاری کرده و اتمام کار و تحویل پروژه تا آخر سال را جزو اهداف خود قرار داده ایم؛ در حال حاضر هم منتظر هستیم تا با مشخص شدن وضعیت تخصیص اعتبارات و زیرسازی و فنس کشی توسط شهرداری و دهیاری ها، چمن مصنوعی را خرید کنیم.

,

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اعتباری که در سال 99 برای درگز در نظر گرفته ایم 700 میلیون تومان است که از این مبلغ 400 میلیون صرف خرید چمن مصنوعی و 300 میلیون هم صرف تعمیرات اماکن ورزشی خواهد شد؛ امسال اولویت اصلی ما، در بحث تعمیرات است چون بسیاری از اماکن و تجهیزات ورزشی شهرستان به دلیل عمر زیاد فرسوده شده و نیاز به تعمیر اساسی دارند.

,

فتاحی با اشاره به پروژه 9 ساله سالن ورزشی انقلاب درگز تبیین کرد: با توجه به اینکه درگز برای برگزاری مسابقات، سالن ورزشی مناسبی ندارد، این پروژه جزو نیازهای ضروری شهرستان به حساب می آید؛ اما برای تکمیل به 3.5 میلیارد تومان اعتیار نیاز دارد که پیگیر هستیم حداقل بتوانیم بخشی از اعتبار را برای ساخت سقف و دیوارها در اختیار شهرستان بگذاریم.

,

وی در پایان ابراز کرد: خوشبختانه درگز دارای مدیر و ورزشکاران بسیار خوبی است که مقام های بسیاری را در مسابقات مختلف از آن خود کرده اند؛ امیدواریم بتوانیم با جذب اعتبارات و فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز، به پیشرفت ورزش شهرستان کمک کرده باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه