اخبار داغ

مدیر آب و فاضلاب کرج مطرح کرد؛

افزایش 300 متری عمق چاه های آب ثمره هدررفت آب در کرج

افزایش 300 متری عمق چاه های آب ثمره هدررفت آب در کرج
شهرام حافظ گفت: با صرفه جویی در مصرف، می توان هزینه های تصفیه آب را صرف آبرسانی به مناطقی کرد که دچار کمبود آب هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر آب و فاضلاب کرج ظهر امروز یکشنبه به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب، در جمع خبرنگاران گفت: استفاده از شیرهای اهرمی، مخزن ذخیره آب با حجم 250 لیتر به ازای هر واحد مسکونی، سرکشی کولرهای آبی و کنترل نشت آب، از جمله اقداماتی است که می تواند موجب کاهش مصرف آب شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
شهرام حافظ با اشاره به اینکه فرهنگسازی مدیریت مصرف آب، به واسطه افزایش عمق چاه‌ ها در برخی از مناطق شهری و روستایی به بالای ۳۰۰ متر، حائز اهمیت است، افزود: صرفه جویی در مصرف آب یک وظیفه عمومی است و با توجه به آموزه های قرانی، باید بیشتر از پیش مورد توجه قرار گیرد.
,
 
,
وی جلوگیری از هدررفت آب را راهکاری برای جبران کمبود منابع آبی دانست و اظهار داشت: مدیریت مصرف با هدف کنترل و کاهش مصارف غیرضروری، مهم ترین دستور کار اداره آب و فاضلاب کرج است، زیرا با صرفه جویی در مصرف، می توان هزینه های تصفیه آب را صرف آبرسانی به مناطقی کرد که دچار کمبود آب هستند.
,
 
,
مدیر آب و فاضلاب کرج در خاتمه تصریح کرد: مصرف بهینه آب و هدایت آن به بخش کشاورزی را مهم ترین امر در راستای خودکفایی کشور برای تولید محصولات زراعی دانست و تصریح کرد: مصرف بهینه آب، زمینه انجام فعالیت های اقتصادی را فراهم کرده و ساماندهی اقتصاد کشور را به دنبال دارد.
,
 
,
 
,
 
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه