اخبار داغ

زنوزی در محاصره کرونا! + عکس

زنوزی در محاصره کرونا! + عکس
ویروس کرونا به جان دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی افتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، محمدرضا زنوزی، مالک دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی نگران ابتلای اعضای تیم‌هایش به ویروس کروناست و به همین دلیل با از سر گیری مسابقات لیگ نوزدهم مخالف است. این درحالی است که هم‌اینک نیز 15 عضو این دو باشگاه جزو موارد مثبت شناسایی شده از مبتلایان به ویروس کرونا بوده و با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
 
,
شاید تصویر زیر نمایانگر خوبی برای وضعیت این روزهای زنوزی و دو باشگاه تحت تملک او باشد. این تصویر مربوط به یکی از بازی‌های تراکتور در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز است و هر دو نفر طرفین زنوزی که در باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی فعالیت دارند، نتیجه تست کرونایشان مثبت اعلام شده و زنوزی به سان تیم‌هایش در محاصره این ویروس خطرناک قرار گرفته است.
,
 
,
, ,
 
,
فردی که در سمت چپ زنوزی قرار دارد، «عبدالرزاق میراب» مدیر اجرایی باشگاه تراکتور است و در سمت راست وی نیز «عادل باباپور» مربی تیم ماشین‌سازی دیده می‌شود که روز جمعه با اعلام تصمیم خود مبنی بر شکایت از وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال خبرساز شد.
,
 
,
زنوزی در آخرین اظهارنظر خود تأکید کرده که تنها به شرط ارائه تضمین از سوی سازمان لیگ برای عواقب ناشی از بازی کردن در شرایط بحرانی کرونا و یا رسیدن به تصمیم مشترک طی جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه‌‌های لیگ برتری و دسته یکی، از تصمیم خود برای انصراف از لیگ و بازگشت به مسابقات برمی‌گردد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه