اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز مطرح کرد؛

10 درصد معتادان البرز، زیر 20 سال هستند/ فعالیت 4 مرکز درمان اعتیاد بانوان در استان

10 درصد معتادان البرز، زیر 20 سال هستند/ فعالیت 4 مرکز درمان اعتیاد بانوان در استان
سرهنگ علی عسگری گفت: متاسفانه افزایش تعداد معتادان در شهرک های اقماری البرز موضوعی نگران کننده بوده و به جز طالقان در سایر شهرستان ها با مقوله اعتیاد درگیر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز ظهر امروز یکشنبه همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، به کشف 5 هزار و 444 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سه ماهه ابتدای سال 99 در البرز اشاره کرد و گفت: از این آمار دو و نیم تن مرتبط با حوزه استحفاظی استان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ علی عسگری به دستگیری 650 حمل کننده مواد مخدر، 700 توزیع کننده، 134 قاچاقچی و انهدام 10 باند و ضبط 80 خودرو در سه ماه ابتدای سال 99 اشاره کرد و افزود: در حال حاضر دستگیری معتادین متجاهر به دلیل شیوع ویروس کرونا ممکن نیست و به محض ریفت اولین مصوبه، دستگیری ها را با جدیت دنبال می کنیم.
,
 
,
وی به افزایش 50 درصدی کشفیات مواد مخدر در بهار امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: طی سه ماهه ابتدای سال 179 طرح ضربتی در البرز اجرا شده که در این مدت 625 نفر به دام پلیس افتاده اند و بررسی ها نشان می دهد البرز در زمینه کشفیات مواد مخدر رتبه 13 کشور را در سال 98 به خود اختصاص داده است.
,
 
,
سرهنگ عسگری رتبه البرز را در زمینه دستگیری توزیع کنندگان و خرده فروشان در کشور، چهارم و در زمینه جمع آوری معتادین متجاهر دوم اعلام و تصریح کرد: 10 درصد معتادان البرز سن پائین 20 سال دارند و با توجه به اینکه کودکان کار و زنان هم در معرض اعتیاد قرار دارند از 94 مرکز درمان اعتیاد فعال در استان، 4 مورد به بانوان اختصاص پیدا کرده است.
,
 
,
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در خاتمه با اشاره به اینکه با همراهی جهاد کشاورزی بازرسی های لازم برای جلوگیری از کشت مواد مخدر در گلخانه های صنعتی صورت می گیرد، گفت: متاسفانه افزایش تعداد معتادان در شهرک های اقماری البرز موضوعی نگران کننده بوده و به جز طالقان در سایر شهرستان ها با مقوله اعتیاد درگیر هستیم.
 
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه