اخبار داغ

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس اعلام کرد

حمایت تمام‌قد مجلس از اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد

حمایت تمام‌قد مجلس از اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد
زارعی گفت: عدالت‌خواهی همزاد با انقلاب اسلامی است و نمی‌توان انقلاب اسلامی را جدای از عدالتخواهی دانست، در نتیجه مبارزه با فساد یکی از مطالبات جدی مردم است و این مهم امروز باید به یک گفتمان ملی و مطالبه مردمی تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصورعلی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره عملکرد قوه قضائیه در مبارزه با فساد، اظهار کرد: عدالت‌خواهی همزاد با انقلاب اسلامی است و نمی‌توان انقلاب اسلامی را جدای از عدالتخواهی دانست در نتیجه مبارزه با فساد یکی از مطالبات جدی مردم است و این مهم امروز باید به یک گفتمان ملی و مطالبه مردمی تبدیل شود.
 
وی بیان کرد: مجلس یازدهم با این نگرش وارد کار شد و یکی از چیزهایی که باید به آن بپردازیم عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد است.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم در شروع مجلس یازدهم یک مطالبه جدی درخصوص عدالت و عدالتخواهی داشتند با این مضمون که سال‌ها مغفول مانده و به آن جایی که می‌خواستیم نرسیدیم و لذا یکی از مطالباتی که همه مردم از نمایندگان مجلس یازدهم انتظار دارند عدالتخواهی و مبارزه با فساد است.
 
زارعی با بیان اینکه در مبارزه با فساد رئیس قوه قضائیه ابتدا از خودش شروع کرد و این بهترین کار بود، تصریح کرد: بهترین کار این است که اول مردم ببینند کسانی که می‌خواهند مبارزه با فساد کنند خودشان اهلیت این کار را دارند و در داخل خودشان مبارزه با فساد را شروع می‌کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه مردم باید بدانند مبارزه با فساد کار سختی است و لوازم اولیه می‌خواهد، افزود: مسائل اساسی که ما نمایندگان مجلس یازدهم برای مبارزه با فساد باید کمک کنیم تصویب قوانینی است که تمام کشور و حوزه مالی و دستگاهی را شفاف کند که هیچ کس براساس شفافیتی که وجود دارد جرات انجام کار فساد مالی را نداشته باشد.
 
زارعی گفت: البته نباید توقع داشته باشیم که همه کار را قوه قضائیه انجام دهد، بحث اصلی این است که چه قوانین و مقرراتی در کشور باید مصوب کنیم که مانع ایجاد فساد شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه