اخبار داغ

نماینده سابق مردم بیرجند در مجلس:

محاکمه «اکبر طبری» نشانه تکامل قوه قضائیه است/ قوه قضائیه تحت تاثیر نفوذ نیست

محاکمه «اکبر طبری» نشانه تکامل قوه قضائیه است/ قوه قضائیه تحت تاثیر نفوذ نیست
حجت‌الاسلام عبادی گفت: طبری فرد صاحب نفوذی در دستگاه قضا و جاهای مختلف بوده و اگر قوه قضائیه قوه‌ای می‌بود که تحت تاثیر نفوذ قرار می‌گرفت اصلا جلسه دادگاه طبری تشکیل نمی‌شد. برگزار شدن دادگاه آقای طبری نشان از تکامل قوه قضائیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد اقدامات قوه قضائیه و مبارزه با فساد، اظهار کرد: مردم باور دارند که قوه قضائیه برای مبارزه با فساد با هیچ کس حتی نیروهای خودش که در این قوه مسئولیت داشته یا دارند، تعارف ندارد و این یک امتیاز بزرگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

مبارزه با فساد جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی

, مبارزه با فساد جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی,

وی با بیان این‌که مبارزه با فساد توسط قوه قضائیه جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی حساب می‌شود، افزود: در حال حاضر اگر بخواهیم روند فعلی قوه قضائیه را با حداکثر 20 سال قبل مقایسه کنیم شاهد هستیم که در گذشته به هر دلیلی برخورد با دانه درشت‌ها انجام نمی‌شد.

,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه قوه قضائیه رشد خوبی داشته و مبارزه با جُرم و برخورد با فسادهای اقتصادی نشان از پیشرفت قوه قضائیه است.

,

حجت‌الاسلام عبادی عنوان کرد: این‌که در حال حاضر قوه قضائیه به صورت شفاف با مجرمان برخورد می‌کند نکته بسیار خوبی برای قوه قضائیه و نظام جمهوری اسلامی است.

,

وی با بیان این‌که یک خطا هم در جمهوری اسلامی اضافه است و نباید باشد، گفت: اگر قوه قضائیه با جرم و مجرمان برخورد نکند، اصلا درست نیست.

,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این‌که قوه قضائیه به صورت شفاف و صریح با دانه درشت‌ها برخورد می‌کند و تمام جزئیات به مردم اعلام می‌شود امتیاز بسیار بزرگی است و در دراز مدت موجب سلامتی دستگاه‌های مختلف و خود قوه قضائیه خواهد شد.

,

حجت‌الاسلام عبادی بیان کرد: امروز مردم نسبت به عملکرد قوه قضائیه خیلی امیدوارتر از گذشته هستند.

,

وی عنوان کرد: مبارزه با فساد موجب ناامیدی و ترس افرادی می‌شود که زمینه فساد در آن‌ها وجود دارد چراکه جرات نمی‌کنند در بحث‌های فساد ورود پیدا کنند.

,

قوه قضائیه تحت تاثیر هیچ گونه فشاری قرار نمی‌گیرد

, قوه قضائیه تحت تاثیر هیچ گونه فشاری قرار نمی‌گیرد,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این‌که آیا مبارزه با فساد و اجرای عدالت با فشارها باید متوقف شود؟ اظهار کرد: قوه قضائیه تحت تاثیر هیچ گونه فشاری قرار نمی‌گیرد و گواه این مسئله محاکمه آقای طبری است.

,

برگزار شدن دادگاه طبری نشان از تکامل قوه قضائیه است

, برگزار شدن دادگاه طبری نشان از تکامل قوه قضائیه است,

حجت‌الاسلام عبادی ادامه داد: آقای طبری فرد صاحب نفوذی در دستگاه قضا و جاهای مختلف بوده و اگر قوه قضائیه قوه‌ای می‌بود که تحت تاثیر نفوذ قرار می‌گرفت اصلا جلسه دادگاه طبری تشکیل نمی‌شد. برگزار شدن دادگاه آقای طبری نشان از تکامل قوه قضائیه است.

,

وی خاطرنشان کرد: روند قوه قضائیه روند رو به رشدی دارد و اصلا قابل مقایسه با گذشته‌ها نیست.

,

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید در بحث مبارزه با فساد اقتصادی سیستم دولت و قوای دیگر نیز همراه قوه قضائیه باشند و کمک کنند.

,

حجت‌الاسلام عبادی گفت: بخشی از مبارزه با فساد نیاز به فرهنگ‌سازی و پرورش نیروی انسانی با کیفیت و دارای فرهنگ مدنی و اسلامی مناسب دارد که نسلی را پرورش دهد که به سراغ فساد نرود.

,

وی خاطرنشان کرد: کارهای قوه قضائیه در برخورد و مبارزه با فساد بسیار امیدها را برانگیخته و خیلی از افراد را امیدوار کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه