اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در گفت و گو با دانا:

برخورد دستگاه قضایی با مفسدین اقتصادی اعتماد مردم را افزایش می‌دهد/ قوه قضاییه قوانین مزاحم زندگی مردم را حذف کند

برخورد دستگاه قضایی با مفسدین اقتصادی اعتماد مردم را افزایش می‌دهد/ قوه قضاییه قوانین مزاحم زندگی مردم را حذف کند
سید سلمان ذاکر گفت: مجموعه اقدامات قوه قضاییه در برخورد با فساد و اهمیت فساد ستیزی، موجب افزایش سطح اعتماد مردم به این مجموعه نظارتی و افزایش امید در جامعه شده است.
[

سید سلمان ذاکر، نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم در گفت وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به عملکرد قوه قضاییه در زمان مدیریت آیت الله رییسی، اظهار کرد: قوه قضاییه در دو بعد اقدامات تحولاتی را اجرایی کرده است، نخست درباره مبارزه با فساد در درون قوه و بیرون قوه قضاییه، در این بین اولویت اصلی خود را در درون قوه قضاییه آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: قوه قضاییه با افرادی که به گونه نفوذی قصد وارد کردن ضربه به پیکره ساختاری این قوه را داشته اند برخورد جدی کرده و آنها را چه به گونه باندی یا انفرادی شناسایی و برخورد جدی کرد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم تأکید کرد: در این تحرکات با افرادی که پستهای مدیریتی نیز داشتند برخورد شد و امروز قوه قضاییه به سمت پاکسازی از وجود افراد نالایق حرکت کرده است.

,

قوه قضاییه حقوق تضییع شده مردم را بازگرداند

, قوه قضاییه حقوق تضییع شده مردم را بازگرداند, قوه قضاییه حقوق تضییع شده مردم را بازگرداند,

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه عملکرد دستگاه قضا را می توان مثبت دانست، ابراز کرد: قوه قضاییه با کسانی که در ادارات و سازمانها بر اموال مردم و بیت المال دست اندازی می کنند مقابله جدی می کند و نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی آن ها پایین برود.این یکی از اقدامات جدی قوه است به طوری که در بین سه قوه کشور خوش درخشیده و به منویات رهبر معظم انقلاب جامعه پوشانده است.

,

ذاکر به یکی دیگر از ابعاد عملیاتی شده از سوی قوه قضاییه پرداخت و خاطرنشان کرد: مجموعه اقدامات قوه قضاییه در برخورد با فساد و اهمیت فساد ستیزی، موجب افزایش سطح اعتماد مردم به این مجموعه نظارتی و افزایش امید در جامعه شده است.

,

وی در ادامه به تبیین برخی برنامه‌های پیش روی دستگاه قضا پرداخت و گفت: اصلاح قوانین یکی از برنامه هایی است که باید دستگاه قضا به آن ورود پیدا کند چرا که حل مشکلات مردم در گرو اصلاح قوانین است. امروز قوه قضاییه حقوقی که برخی دستگاه ها و سازمانها از مردم تضییع کرده بودند را توانست از طریق دادسراها و دادگاه اخذ کند.

,

خانه‌های 25 متری را تخریب کرده‌اند؛ این روند باید اصلاح شود

, خانه‌های 25 متری را تخریب کرده‌اند؛ این روند باید اصلاح شود, خانه‌های 25 متری را تخریب کرده‌اند؛ این روند باید اصلاح شود,

نماینده مردم ارومیه درمجلس یازدهم بر ضرورت توجه به بخش تولید اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه قضا در باره احیای بخش خصوصی و توجه به تولید در سال جاری ورود پیدا کرده و باید بتواند موضوع تولید، اشتغال، صادرات و احیای کارخانه ها را در برنامه های خود قرار دهد و این در گذشته نبوده و یک نو آوری است.

,

وی ادامه داد: قوه قضاییه قوانین مزاحم زندگی مردم را شناسایی کند، قوانینی که زندگی مردم را دچار مشکل کرده است، یکی از آنها عدالت در اجرا است، در همین آلونک ها و خانه باغ هایی در کشور نگاه متفاوت است، باید با کسانی که خانه‌هایی را در منابع طبیعی می سازند مبارزه کرد نه آن فردی که یک خانه کوچک و آلونک ساخته است. برخی ها در گذشته اولویت در اجرا را به هم ریخته اند به طوری که  امروز خانه هایی با متراژ 25 تا 100 متری وجود دارد که مجوز تخریب آنها صادر می شود، این روند باید اصلاح شود.

,

 ذاکر بیان کرد: امروز مدیرانی که درخدمت به مردم کوتاهی می کنند باید با آنها برخورد جدی شود، به نظر باید جایگاه قضات را با عظمت دیگری ببنیم و دستگاه قضا از مجلس انتظار دارد که قوه قضاییه را تقویت کند.

,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه