اخبار داغ

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در خانه ملت:

قوه قضاییه نشان داد اگر درون خودش هم فساد باشد تعارف ندارد/ باید خارج از هر حواشی برخورد با مجرمین ادامه داشته باشد

قوه قضاییه نشان داد اگر درون خودش هم فساد باشد تعارف ندارد/ باید خارج از هر حواشی برخورد با مجرمین ادامه داشته باشد
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قوه قضاییه با اقتدار متخلفین را در دام قانون گرفتار کرده که این نوع برخوردها نشان می دهد دستگاه قضایی در کنار برخورد با سایر دستگاه‌ها، اگر درون خودش فساد مشاهده شود تعارف نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سپاس، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: دستگاه قضا به عنوان رکن اصلی نظام و حکومت در هر جامعه ای بشمار می رود و در ایران به عنوان قلب تپنده‌ای است که هر زمان خوب عمل کرد نظام در مسیر بسیار مناسبی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: موضع گیری‌ها، اظهار نظر‌ها، تصمیم گیری‌ها، آرا و اجرای آرا برای اصلاح و پیشرفت بسیار اثر گذار است. قبل از تشکیل دستگاه قضاییه شخصیت هایی امورات قضاوت را به عهده داشتند و بعداز تشکیل قوه قضاییه برنامه هایی توسط روئسای قوه اجرا شد.

,

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: از زمانی که آیت الله رئیسی سکان‌دار قوه قضاییه  به دست گرفت، شرایط خاص و بسیار مهم رقم خورد. اقدامات خوبی در برخورد با مفسدین صورت گرفت. بخش های ویژه ای ایجاد و پرونده های بزرگی تشکیل شد. باند های فساد کشف و اموال اقتصادی در جاای خود قرار گرفت.

,

احمدی بیان کرد: بررسی و مطالعات بسیار خوبی در دستگاه قضایی صورت گرفت. کارشناسان به مسائل ورود و قضات مجربی جهت پیگیری انتخاب شدند. به نظر می رسد درون مجموعه قوه قضاییه اتفاقات خوبی رخ داده که نیاز است با همه متخلفین و مفسدین به صورت شفاف برخورد شود.

,

وی با بیان اینکه مردم کشفیات قوه قضاییه را کاملا احساس می‌کنند، عنوان کرد: امروز قوه قضاییه با اقتدار متخلفین را در دام قانون گرفتار کرده که این نوع برخوردها نشان می دهد دستگاه قضایی در کنار برخورد با سایر دستگاه‌ها، اگر درون خودش فساد مشاهده شود تعارف نخواهد داشت.

,

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در خانه ملت تصریح کرد: اقدامی که قوه قضاییه انجام می‌دهد موجب امید و خوشحالی نیروهای علاقه‌مند به نظام شده است.

,

احمدی اذعان کرد: دستگاه قضا از حواشی ایجاد شده نگران نیست. این گونه حواشی همیشه دیده و در آینده نیز خواهیم دید. باید خارج از هر گونه حواشی به پرونده ها رسیدگی و با هر مجرمی برخورد شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه