اخبار داغ

مدیرعامل جعیت هلال احمر استان کرمان خبر داد؛

امدادرسانی به زن ۴۵ ساله در کوه‌های رابر

امدادرسانی به زن ۴۵ ساله در کوه‌های رابر
فلاح، از امدادرسانی به زن ۴۵ ساله در کوه های رابر توسط تیم امدادهوایی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر مبنی بر سقوط یک زن ۴۵ ساله از کوه های دهستان سیه بنوئیه در شهرستان رابر، بلافاصله تیم امدادونجات پایگاه اسکر به محل حادثه اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر شهرستان رابر پس از پیمایش ۵ کیلومتری در این ارتفاعات به مصدوم دسترسی پیدا کردند، افزود: به دلیل جراحت شدید و خونریزی داخلی انتقال مصدوم توسط بسکت به دامنه کوه امکان پذیر نبود و به همین دلیل بلافاصله از مرکز استان درخواست بالگرد شد.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: تیم امداد و نجات مرکز استان بلافاصله توسط بالگرد به محل حادثه اعزام شد و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و وزش باد امکان نشستن هلی کوپتر در محل حادثه میسر نشد.

,

فلاح تصریح کرد: خوشبختانه با مهارت و توانمندی کاپیتان بالگرد به مدت چند دقیقه در فضای معلق قرار گرفت و با سرعت العمل بسیار خوب نجاتگران هلال احمر ؛ مصدوم با حفظ شرایط ایمنی به داخل بالگرد انتقال یافت.

,

وی افزود: این زن ۴۵ ساله به قصد جمع آوری گیاهان دارویی به همراه خواهرش به ارتفاعات کوه های دهستان سیه بنوئیه عزیمت کرده بود که متاسفانه در اثر سقوط دچار شکستگی در ناحیه دست، پا، سر و خونریزی داخلی شده بود که با توجه به شرایط جسمانی امکان حمل و انتقال آن توسط بسکت در منطقه کوهستانی نبود و توسط بالگرد به مرکز استان انتقال و به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه